Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 19 Januari 2012

Blogger UMNO ialah SAMPAH!

Bukan aku cakap.

Tapi ahmad maslan yang mensampahkan depa seme. Lihat bawah neh ;


Siapa rahim rahman? Maybe susah nak kenal dengan nama neh. Tapi penyokong2 pr rasanya kenal dengan nama gelaran yang neh kot ==> stingrays vii.

Nama stingrays neh memang antara cybertropper umno yang dah lama wujud dalam dunia cybertrooper neh. Dia ada dulu sebelum aku wujud di dunia online neh. Memang dia balon pr kaw2 mostly dengan fakta dan dia balon gak bn dalam topic2 tertentu tapi mostly dalam page yang bukan yang public tahu. Orang2 tertentu yang di invite tahu lah.

Kah kah kah

Jangan marah arhh.. sejak2 aktif blog neh aktiviti lakonan aku di fb semakin slow dan pupus. Biasalah tangan aku ada dua je. Mana lagi nak siasat plan korang, nak survey strategi korang, nak tulis dan balon bn lagi.. tak cukup masa beb.

kah kah kah

Lihat bawah neh ;


Rupa sebenar dia. Untuk rekod gambar di atas neh di ambil dari blog kingofgoblok. Apa yang dia tulis dalam keratan di atas neh bukan mewakili pandangan aku. Ahmad maslan juga sebenarnya dah nafikan kenyataan fb neh tapi aku fikir isu neh sangat kuat sehingga memaksa ahmad maslan buat statement penafian.

Tak percaya? Percayalah. Kalau stingrays bukan sapa2 pada unit media umno, maka aphal ahmad maslan sibuk beria2 balas dalam isu neh? Ini sebab stingrays neh ialah sapa2 dalam umno. Dia ada sesuatu dalam unit siber umno. Sebab tue kenyataan dia dibidas oleh ahmad maslan yang takut dia hilang sokongan.

Siapa ahmad maslan neh? Sapa blogger dia? Papa gomo kot.. ye tak? Tapi papa gomo melawan tun faisal. Larh.. unit media baru lain.. unit media cyber lain rupanya..

kah kah kah

Lagi keratan penuh printscreen stingraysiv dalam isu neh rujuk blog  ==> sini

Ameno : Berpecah lah korang... ini suara ahti aku.. heheh.. sorry i ikhlas disini.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...