Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 9 Februari 2011

Main facebook dapat hadiah.

Hah. Neh memang betul. Bukan tipu-tipu. Memang main facebook korang leh dapat hadiah. Hadiah-hadiah yang korang leh dapat ialah ;



Itulah antara hadiah yang korang leh dapat. Mulanya aku fikir neh seme penipuan. Tapi rupanya benda neh simple gila. Senang guna facebook je. Bagi korang yang ske buang masa dengan game bolehlah layan contest neh. 

Aku pun suka gak buang masa dengan game tapi masalahnya masa yang nak dibuang tue terhad. Dan data broadband aku pun terhad gak. Len larh kalau aku kat kl. Memang aku main habis-habisan game neh sebab guna streamyx. Heh

Aku dah check seme butiran dalam tue. Memang tiada penipuan ataupun kepincangan yang aku boleh pertikaikan. Melainkan korang kena beli product milo [aku assume neh normal sebab seme syarikat yang buat pertandingan pun akan suruh kita beli product mereka] sebab ianya ditawarkan oleh milo. Dengar citer milo neh product israel. Aku taktahu betul atau tidak. Pepandailah korang check sendiri kesahihan nya.

Untuk mendapatkan hadiah seperti di atas korang kena klik sini.

Ketika aku surf facebook milo tadi, aku ternampak mereka mengiklankan jawatan kosong. Sebenarnya tidaklah dia tulis jawatan kosong tapi dia tulis program latihan di nestle. Tapi aku assume program tersebut akan menawarkan peluang pekerjaan selepas tamat latihan. Khas untuk pemengang ijazah yang tengah cari kerja sekarang. Sila lah mohon sementara tawaran masih ada. Lupa pula nak amek link facebook tue tapi takpe korang klik je link kat atas sebab kat link tue ada direct link ke facebook milo yang tawarkan peraduan neh.

Ameno : Hah.. neh baru betul-betul tawaran menarik.. takde tipu-tipu dan belit situ sana sini..

Share this

0 Comment to " Main facebook dapat hadiah. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...