Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 15 Disember 2010

Must read !! Minyak indonesia lagi murah! WOW.

Aik.. jangan salah sangka. Saya tak buat artikel ini untuk kutuk UMNO. Pada sapa yang sangka begitu nanti saya ketuk dia dengan botol baru dia tahu. Cis. Berani salah sangka sama saya. Saya neh dah lah pembodek tegar umno. Memang mahu cari pasal rupanya. Tengok printscreen kat bawah neh ;



Nampak tak beberapa perkataan yang saya highlightkan tue? Hah. Baca betul-betul lah. Indonesia pun sibuk nak kurangkan subsidi. So ini bermaksud kerajaan mempunyai niat yang suci bersih murni mulia sebab tue lah mereka mengurangkan subsidi. Rakyat malaysia di minta untuk buka minda sket. Jangan pandang negatif je beb. Kah kah kah

Dan kepada blogger umno seperti saya,  kalau boleh kita jangan hebohkan citer neh. Kita taknak nanti rakyat bandingkan minyak malaysia dan minyak indonesia. Rakyat malaysia neh jenis cerdik. Nanti mereka tangkap muslihat kerajaan kan naya kita nak TWIST situ sana sini. Dediam sudey. Berita neh patut diselindungkan. Hermm.. geram juga aku dengan kosmo-kismis neh. Apsal dia dok paparkan citer neh kat dalam paper dia. Memang cari nahas. Kosmo neh harus di ajar. Harap KDN boleh amek tindakan tata-tertib kat kosmo-kismis neh. Saya percaya dia ada niat nak jatuhkan najib. Jika najib-rosmah jatuh tahun depan kita mungkin tidak akan menyaksikan penurunan cukai ke atas barangan branded yang di import.

Ameno : Ini sudah lebey... kah kah kah

Berita lengkap sini

Share this

7 Responses to " Must read !! Minyak indonesia lagi murah! WOW. "

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...