Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 14 Disember 2010

Perkasa yang sengsara..

Baru-baru ini dunia politik perkasa telah dikejutkan dengan kezaliman nazri aziz. Nazri aziz seorang menteri yang sangat BIAS telah berbaik-baik dengan NAMEWEE yang racist berbanding dengan PERKASA yang racist. Ini menimbulkan rasa tidak puas ahti PERKASA kepada NAMEWEE dan NAZRI AZIZ. Kenapa Nazri aziz dan Najib begitu beria-ria mahu berbaik-baik dengan kaum cina sedangkan PERKASA yang selama ini begitu menyokong perjuangan UMNO. WOW! Saya sangat sedih. (Bila saya sedih saya akan berbunyi seperti ketawa).
 

Lihat gambar printscreen di bawah ini ;


Gambar printscreen di atas ialah bukti perkasa yang sedih dan sengsara akibat perbuatan nazri aziz. Kah kah kah <== neh sedih neh, sedih saya memang special sket. Dan ini pula ialah gambar ketika armand berapi2 protes pasal Namewee dan kemudian nya memaafkan namewee setelah berjumpa dengan nazri aziz. Tengok bebaik.

Gambar2 ini didapati dari sini dan sini.


Masalahnya sekarang neh apa pula perasaan ahli perkasa? Tengok printscreen kat bawah neh lagi ;


Adakah ahli perkasa sanggup menjilat balik ludah mereka terhadap namewee demi nazri aziz dan armand ketua wira perkasa? WOW! Ini betul2 WOW! Selaku pengampu tegar umno sampai mati saya memang sanggup buat kerja BODOH neh!










Ameno : Kah kah kah..

Share this

0 Comment to " Perkasa yang sengsara.. "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...