Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 14 Disember 2010

Lim guan eng kantoi buat kerja gila.


Kantoi! Sebab tue lah saya dah pesan banyak kali. Jangan sokong DAP. Jangan sokong lim guan eng. Tapi rakyat melayu neh lemau. Jenis tak makan nasihat. Dah terhantuk barulah nak menyesal. Itu pun masih ada yang dekat berjuta-juta kali terhantuk pun tak menyesal-nyesal juga. Apa kes? Tengok gambar bawah atas, gambar bawah atas baru sahaja membuktikan lim guan eng buat kerja bodoh. Saya ulangi BODOH!

Umno selama neh punyalah penat lelah bertahun-tahun membanteras cikgu cikgi agama neh dengan memotong gaji dan menghapuskan sekolah SAR, tapi kebiadapan lim guan eng neh senang2 je meranapkan usaha keras kerajaan selama neh. BODOH lue lim guan eng!! Lue ingat lue sapa sibuk2 bagi duit kat guru2 kafa tue? Lue bukan orang islam mana boleh kasi bonus apa jadah seme neh! Umno dan perkasa mesti mengamuk tengok lue. Lue tunggu. Wa warning sama lue. Lue tunggu situ. Tengoklah apa umno dan perkasa akan buat sama lue. Dasar cina tak sayang diri. Memang saja cari pasal dengan umno. Ayuh umno kita kena pastikan cina neh jangan menyemak dalam urusan orang melayu dan orang islam. KM pulau pinang harus di ajar!! Tengok gambar yang lagi biadap kat bawah neh ;

 

Punyalah biadap KM pulau pinang neh. Dasar low class. Makan pun nasi bungkus. Lue neh memang setaraf Nik aziz lah. Dasar low class !! Orang jadi menteri makan tempat standard. Bukan tempat macam neh. Lue neh memang memalukan menteri2 semalaysia beb! Umno kasi ajar ini orang! 

Sekarang satu je plan yang termaktub dalam kepala hotak saya. Kita kena selamatkan orang islam pulau pinang. Kita kena selamatkan maruah melayu pulau pinang. Perkasa dan UMNO kena buat roadshow satu pulau pinang. Kita kena collect balik semua duit bonus yang kerajaan pulau pinang bagi kat semua orang melayu dan orang islam pulau pinang. Amacam? Ada berani? Cepat, saya sebagai pengampu umno sampai mampos memang dah tak sabar gila neh!!  





Ameno : Kah kah kah.. woittt pencacai umno cepat mengamuk woittt.. kah kah kah

Berita penuh sini

Share this

2 Comments to " Lim guan eng kantoi buat kerja gila. "

Tanpa Nama berkata...

Whrgh...wrgh...
Malulah pendokong org melayu kalau org kapir pulak yg boleh meringankan sedikit beban orang melayu.... islam pulak tu

Tanpa Nama berkata...

GOOD SARCASM.. BRO..GOOD SARCASM!! KAHKAHKAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...