Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 17 Disember 2010

Anak adun pas kantoi pakai rantai dan warna rambut!

Jangan main-main. Ini berita pecah panggung. Berita ini memang berita yang mengoncang seluruh keimanan team pas. Saya minta UMNO sebarkan berita neh diseluruh berita dan media massa yang didomininasikan oleh kerajaan. Sebab tue saya dah pesan banyak kali dekat PAS. Jangan berlagak hero. Jangan berlagak baik. Jangan ceramah berkobar-kobar tapi dalam masa yang sama, anak-isteri sendiri tah kemana-mana hala. Jangan suka kutuk umno dalam tv. Jangan suka hentam umno yang memang terbukti juara islam. Jangan suka halang umno buat kerja-kerja dakwah. Jangan roboh masjid sebab orang masjid lebih pro umno dari pro pas. Jangan suka super-impose gambar pemimpin umno. Dan jangan suka menempelak umno dalam paper-paper terbitan mereka. Lihat gambar di bawah ini.



Untuk rekod : Adun Pas ini ialah yang bertanggungjawab menaikkan harga barang dan menipu seluruh rakyat malaysia. Saya tak tipu. Boleh lihat sendiri di sini. Inilah dia adun pas yang tak tahu malu. Siap sound peniaga lagi jangan naikkan harga barang. Saya tak tipu. Boleh tengok sini. Malahan siap suruh tanam sayur sendiri. Saya tak tipu. Boleh tengok sini

Sebab tue lah saya minta media jangan bias. Jangan berat sebelah. Jangan asyik bela pembangkang je. Saya tak boleh tahan dengan media macam neh. Siyes. Boleh ke muslim pakai rantai, makeup dan mewarna rambut? 

Jangan salah faham. Kami pun takdelah baik sangat. Kami pun kena tarbiah gak. Kami pun selalu dengar ceramah gak bagi memperbaiki diri sendiri. Sebab tue lah kami tak suka cakap besar. Kutuk2 orang dalam tv tapi bila terkena batang hidung sendiri, boleh pulak buat sembunyi2. Sebab tue dah pesan banyak kali, jangan serang peribadi. Heh.


Ameno : Jangan serang peribadi pemimpin. Jangan serang peribadi mereka. Mereka pun ada keluarga.Kita pun ada keluarga. Keluarga kita tak perfect. Sebab tue jangan serang peribadi pemimpin dengan niat licik. Iman tak boleh diwarisi, oleh itu jangan suka cakap besar dan cakap berapi2 depan tv konon nya pas parti sesat. Sekian.

Sumber maklumat : Rakan fb dan blog ini

Share this

3 Responses to " Anak adun pas kantoi pakai rantai dan warna rambut! "

  1. ameno pakar buat 'fitnah'... kahkahkah...ko terbaik la...bukan selalu anak adun 'pas' nak jadi rockers..papa ngan anak sama ja...aku cadang ko wat pitnah kat adun pas nie yang adun ni suh tanam sayur dalam rumah guna kaedah hidroponic plak...kahkahkah

    BalasPadam
  2. Perg..celako betul adun 'PAS' ni..luar berserban,dlam fuuh semangat!

    BalasPadam
  3. Iman xdpt diwarisi ... tu la yg dpt aq ckp ...

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...