Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 15 Mac 2017

Dan Apabila Menteri Dikaitkan Dengan Website Tidak Senonoh 18SXxxx...

Datuk Seri Shabery Cheek ialah Menteri Pertanian Dan Industri Asas Tani di Malaysia. 

Oleh itu tidakla pelik jika beliau berkongsikan isu berkaitan bidangnya di laman sosial. Namun pada semalam kami telah menerima satu info yang tidak disangka-sangka akan dilakukan oleh seorang menteri 'secara terbuka'.

Ini adalah apa yang kami diberitahu.



Gambar di atas merujuk kepada satu post Datuk Seri Shabery Cheek mengenai Lembaga Tenusu Negara berserta dengan satu gambar yang ditangkaplayar oleh menteri berkenaan.

Dalam gambar yang ditangkaplayar itu terdapat beberapa portal lain yang turut dilayari ketika individu berkenaan 'mengscreenshotkan' berita dari portal Awani itu. Dan, antara portal lain yang sedang dilayari itu ialah;




Dan juga ini;



Hasil semakan kami di Google, portal seperti StuntOffer menawarkan satu khidmat seperti berdating namun ia ada maksud tertentu yang tersembunyi juga. Portal seperti itu boleh jadi redirect ads yang mana apabila kita buka sesuatu website ia akan redirectkan kita kepada website tertentu yang selalunya berbaur dengan unsur-unsur tidak senonoh.

Manakala portal unsimulated korea tidak perlu kami terangkan lagi kerana hasil semakan Google telah menerangkannya dengan cukup sempurna, website apakah itu sebenarnya. 😁😁😁😁😁😁😁😁

Mungkin kami percaya sesetengah individu terlupa menutup tetingkap website tidak senonoh kerana tidak menyedari dirinya sedang melayari portal berkenaan angkara redirect ads.

Namun jika portal itu bukan dari redirect ads agar sukar juga untuk kami percaya ianya kesilapan yang tidak disengajakan.

Apa pun kami berharap pekerja kepada menteri kita akan lebih berhati-hati lain kali. Ya, pekerja. Kami percaya menteri terlalu sibuk untuk kemaskinikan akaun FBnya sendiri kerana terlalu sibuk menguruskan permasalahan rakyat. 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 

Updated : Shabery Cheek telah memadamkan gambar lama dan mengantikan ia kepada gambar baru selepas kami menulis tentangnya. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...