Jumaat, 20 Mei 2016

Azmin Ali Laju2 Nafi, Kata Kerajaan Negeri Bersih Walaupun Tanpa Siasatan - Rafizi Checkmate Azmin !!!

Semalam kecoh satu screenshot yang memaparkan kenyataan Rafizi. (rujuk).

Berikut adalah screenshot yang tersebar pada semalam.


Tajuk group WhatsApp = Solidariti For Anwar. Terang2 bebudak dalam group neh ialah geng2 yang pro kepada Anwar.

Dan Rafizi menulis ;

"Dan saya ada bagi nasihat kepada Kak Zu (Mak Lampir Malaysia).." membayangkan Kak Zu takde dalam group tersebut.

Kenapa Kak Zu si Mak Lampir tu? Rasanya tak perlu kita berbasa-basi. Semua tahu Kak Zu pro Azmin. Even cicak dalam gua pun tahu cerita neh.

KAH KAH KAH

Dan Rafizi juga ada menulis ;

==> Sekarang neh ada juga permintaan 'perempuan' bila berurusan dengan kerajaan negeri..

==> Selama ini tak pernah sekali pun saya ke SUK sejak Azmin menjadi MB..

==> Saya ada had sebelum saya buat expose parti sendiri..

Kat sini paling-paling koman yang kita akan faham ialah ;

1. Yang terlibat ialah orang2 dalam parti PKR/AHLI PARTI PKR.

2. Kemungkinan paling besar dari PKR Selangor.

3. Tak disebut jawatan, siapa.. boleh jadi orang berpangkat biasa..

Dan Azmin dengan laju-lajunya menafikan apa yang ditulis oleh Rafizi (rujuk).

Menurut Azmin ;

*Kempen fitnah bagi melemahkan semangat penjawat awam Selangor*

Sejak semalam laporan yang menuduh amalan rasuah dalam pentadbiran Kerajaan Negeri Selangor yang mendakwa kononnya "wujud permintaan perempuan apabila berurusan dengan Kerajaan Negeri" disiarkan oleh portal berita dan dikongsi menerusi media sosial.

Ini merupakan satu tuduhan jijik yang tidak disokong oleh sebarang bukti. Ia juga satu kempen fitnah yang terancang terhadap kerajaan serta kakitangan awam di Selangor. (bacaan penuh disini)
----
1. Kempen fitnah? Belum siasat dah dikatakan fitnah. Yang menulis itu ialah SUA PKR = Rafizi Ramli. Dan engko tu ialah Timbalan Presiden PKR = Azmin Ali. Satu parti kot. 
2. Indirectly telah mengambarkan si Rafizi neh ialah si pembohong dan pemfitnah..
3. Sedangkan selama neh rakyat Malaysia mengenali Rafizi dengan watak suka membongkar salahlaku BN (selain dari drama Kajang Movie tu ye).
4. Manakala Azmin Ali pula dikenali dengan watak bilik air ku jangan kau masuk..
5. Rasanya siapa yang lebih rakyat Malaysia percayai..
6. Sepatutnya nak keluarkan PC.. biarlah jangan nampak defensive sangat.. bila dah nampak defensive sangat.. maka kita boleh mengagak paling2 koman orang2 kanan kita atau kita yang terlibat dalam isu yang didedahkan Rafizi tu..
7. Biarlah kita kata.. baiklah MB akan memanggil Rafizi dan berbincang.. kita akan menjalankan satu siasatan untuk menyiasat dakwaan yang tersebar.. 
8. Tetapi sayangnya kita bukan sahaja laju2 menafikan sebaliknya mencabar Rafizi untuk kemukakan bukti..
9. Sudah tentu la kat situ Rafizi boleh mengagak ini satu langkah nak perangkap dia.
10. Bila Rafizi seakan tercabar untuk kemukakan bukti.. maka Rafizi akan bertindak.. tetapi siapa tahu jika pergerakan Rafizi diintip.. maka dengan siapa dia berjumpa, dengan siapa dia berhubung dan sebagainya akan dipantau dan dilaporkan..
11. Bila dah terdedah rahsia siapa yang melaporkan sekian-sekian kepada Rafizi boleh jadi individu tersebut akan diugut.. balbalbal..
12. Nampak sangat permainannya disitu.. nampak sangat. Politik nak memperbodohkan umat ini hanya mampu memperbodohkan umat yang bodoh.. tetapi tidak aku.. kah kah kah maaf ter-riak sekejap..
KAH KAH KAH 

Apa-apa pun dengan respon segera Azmin Ali maka terbuktilah dia telah dicheckmatekan oleh Rafizi kaw-kaw..

Nama tak sebut.
Jawatan tak diberitahu.
Tetapi beria pula Azmin kau menafi.
Kalau setakat orang bawahan pangkat kecik anak yang Azmin pun tak kenal apakah kau fikir dia akan membuat KENYATAAN MEDIA SEBEGINI PANTAS?

Ada otak lue fikirlah sendiri. Jom sambung gelak lagi. Kali neh dengan riak yang lebih berani.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...