Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 2 Mac 2016

"Government (BN) Bodoh, YG Lama Pun Takde Kerja Lagi Mau Angkat Baru" - Luahan Pekerja Bangladesh. [Video Inside]


Najib/BN kena bodoh dengan pekerja bangladesh.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Dalam pada dok suka ria gelakkan Najib yang kena bodoh, mari kita sama-sama doakan keselamatan pekerja Bangladesh tersebut. Risau gak aku kena tong dengan simen. Tak memasal aje hilang nyawa nanti.

Hihi.

Luahan pekerja Bangladesh tersebut viral di laman sosial menerusi page Informasi Malaysia Kini.

Video tersebut memaparkan satu rakaman luahan pekerja Bangladesh yang berkata bahawa kerajaan Malaysia dan kerajaan Bangladesh dua-duanya bodoh kerana membawa masuk pekerja-pekerja baru dari Bangladesh sedangkan pekerja2 Bangladesh sedia ada di Malaysia pun sedang tunggu masa untuk kehilangan kerja ataupun telah pun selamat 'hilang kerja'.

Pekerja tersebut turut berkongsikan perasaan bahawa kesukaran untuk makan dan tinggal di Malaysia berikutan kesusahan mendapatkan pekerjaan maka tak perlu la pekerja2 baru dari Bangladesh datang ke Malaysia untuk mencari pekerjaan sebab kat Malaysia pekerja2 lama pun tiada kerja.

Jilake. Gaya bahasa aku pun dah macam bangladesh.

KAH KAH KAH

Video berkenaan setakat ini telah ditonton lebih dari 74 ribu kali di laman facebook dan dikongsikan sebanyak 1273 pengguna facebook ketika artikel ini disiarkan.

Tengokla video tersebut kat bawah neh sendiri. Apa2 pun memang patut kedua2 kerajaan Bangladesh dan Malaysia kena bodoh. Bukan mereka tatau situasi sebenar pun. Ini semua taktik nak amek kesempatan je di atas kesusahan rakyat di kedua-dua negara..

Pendek kata, orang miskin adalah mangsa walau di mana jua kita berada manakala orang politik adalah pemangsa walau di mana jua mereka mentadbir negara..

BIADAP ~ Bangla kata Najib Razak BxDxH
BIADAP ~ Bangla Kata Government Najib Razak Bodoh- Yg Lama Pun Tak Ada Kerja Lagi Mau Angkat Yang Baru visit & like Informasi Malaysia Kinimore@ Amboi Media Network
Posted by Informasi Malaysia Kini on Tuesday, March 1, 2016

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...