Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 26 Julai 2014

Lathefa Koya Kutuk Khalid Ibrahim Kaw2 - PAS Tekankan Kenyataan Presiden Adalah Rasmi Mewakili Parti.

Untuk menjawab Mahfuz Omar.

Ini adalah jawapan dari PAS. Sini dan sini.

Baca situ sampai habis okay.

Point penting.

1. Dua artikel berkenaan menekankan bahawa pendirian presiden PAS adalah mewakili pendirian parti. Bila presiden PAS kata akan sokong Khalid ini bermaksud keseluruhan dari PAS termasuk wakil rakyat, AJK dan semua sekali termasukla Mahfuz Omar, Khalid Samad dan Mat Sabu perlu patuh kepada arahan tersebut sehingga la terbukti sebaliknya.

2. Dewan ulama PAS juga mengeluarkan kenyataan bahawa mereka akan bersama-sama Khalid dan menyokong pendirian Presiden PAS berhubung isu jawatan Khalid dan semua pihak digesa untuk menerima dan menghormati keputusan yang telah ditetapkan oleh PAS.

Yang aku pelik.

Ini pelik je la. Bukan aku nak kata sapa salah sapa betul. Just pelik aje okay. PAS bela Khalid sebab dapat jawatan. Habis tue yang dalam PKR, yang lain2 dapat jawatan sebab kroni kepada pemimpin A dan pemimpin A tak pula dituduh membela A dan A hanya kerana mendapat jawatan? Kenapa pula bila PAS dapat jawatan dari Khalid, PAS kena tuduh macam2 tapi pihak2 lain tak kena tuduh2 pula? Kenapa? Kenapa? Kenapa?

Kenapa ada double standar disitu? Ce citer..

Apa2 pun berikut adalah kenyataan dari peguam LBL Lathefa Koya yang menjadi kontroversi di laman sosial..

Huhu..

Dasat kaw..

Baca ;

 

Kalau korang nak baca di facebook klik sini.

Untuk rekod, komen2 semua dok membalon sesama sendiri. Syok la BN. Bukan setakat sambut raya aje kot. Dapat sekali tepuk tangan tengok geng2 PR saling bergaduh sesama sendiri.

Best weiiiiiii

KAH KAH KAH

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...