Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 19 Mei 2014

Angkara Dedah Ustaz Azhar Idrus Dibayar 2 Ribu Ustaz Ini Dihentam KAW2.


Woahhhhh..

Hebat.

Pendakwah popular memang macam tu. Sana sini orang mai panggil dia. Macam artis ternama la. Lagi popular kau lagi tinggi bayaran yang ko boleh demand. Sebab ko popular. Macam la juga dengan geng2 pendakwah neh semua. Lagi tinggi bayaran yang ko dapat itu bermaksud kau memang la pendakwah yang popular. 

Pendakwah pun satu kerjaya juga.

Macam artis2 la.

Artis kerjanya dia menyanyi.

Pendakwah kerja dia berdakwah.

Setiap kali artis menyanyi dapat duit.

Setiap kali pendakwah berdakwah pun dapat duit. 

Sebab penyanyi = pendakwah = kerjaya.

Logik. Zaman sekarang mengajar free boleh. Memang boleh. Tapi duit minyak sapa nak tanggung? Bayaran ansurans kereta? Rumah? Anak2? Lebih2 lagi kalau ada anak 3? Mao tak tergolek dibuatnya?

Hahahaha..

Sekali mengajar dapat RM2K. Dalam masa 48jam boleh dapat RM4500 - RM6000. Rezeki murah dipermudahkan Allah. Kalau macam neh ustaz berbini 4 pun relax aje. Apa ada hal.

KAH KAH KAH 

BTW, ustaz yang update status di atas neh dikatakan dengki sebab meminta UAI memulangkan sebahagian wang yang diperolehi UAI atas sebab mengajar. Teruk weh dia kena balon kaw2.

Lihat ;




Tue dia serangan peluru berpandu sudah mariii..

HAHAHA..

Bertubi2 orang komen marah weh. Aku pun kena kena gak. Biasalah. Aku bidas bab kepelbagaian hukum aje. Yang aku paling tak tahan dengan pengikut2 Ustaz Azhar Idrus neh ialah ;

1. Tidak terbuka kepada kepelbagaian pendapat. Taksub pendapat ustaz semata2. Huk aloh. Lantak la ko nak ada apa2 pendapat pun. Tapi orang lain tak entitled untuk ikut pendapat ustaz itu aje kot. Lain orang lain pemikiran dia. Janji semua itu ada dalam Islam sudah la. Yang nak paksa2 orang ikut dia buat apa? 

2. Bila berbeza kena serang lagi. Ini satu lagi kerja mengarut.

Tengokla perangai aku macam mana. Apakah korang yakin aku akan sebulat suara ikut orang melulu 100% tanpa melakukan apa2 penilaian terlebih dahulu? Memang tak la kan. Itu pasal aku pun kena serang gak dengan pengikut2 Ustaz Azhar Idrus dulu.

Hahaha..

Apa2 pun, kes di atas tiada kaitan dengan bab kepelbagaian hukum. Yang aku citer tue cuma contoh saja. Dan aku #respect la ustaz ada tanggung anak2 muslim yang lain. Ini benda bagus. Benda yang kita tak nampak dan ustaz tak war2kan. Padanla murah rezeki. Haha.. 

Kbai. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...