Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 28 April 2014

Penyokong Pakatan Rakyat Jangan Bangga Sangat Dengan Kenyataan Obama Tentang Anwar.


Dasar takde pendirian. Kejap marah kejap menjilat.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Mampos aku lepas neh kena serangan maut. Dorang kan kuat sentap.

KAH KAH KAH

Rujukan video ;


Pendapat aku.

1. Tajuk video di atas tersangatla mislead.

2. Obama tak sokong Anwar pun. Dengar ke tak dengar apa yang dia cakap. Jangan hanya baca terjemahan saja. Dengar sekali betul2 apa yang dia respon berkenaan soalan yang ditanyakan ke atasnya. Itu pun ada yang dia tak menjawab kepada soalan sangat. Ada yang lari context.

3. Contohnya orang tanya apa usaha USA untuk menanggani isu2 semasa (global) tanpa menggunakan kekerasan (senjata) sebagai alat menyelesaikan masalah. Obama abaikan soalan ini. Sebaliknya sibuk perasan bagus yang konon2nya Amerika akan bersama2 Malaysia untuk memastikan demokrasi sebenar tertegak di negara ini.

Hello, Obama. Demokrasi kat negara lue pun hancur. Lue sapa mao ajar aku pasal demokrasi? Lue pergi selesaikan masalah kat negara lue dulu la. Negara aku pandai2 la aku nak selesaikan. Lue jangan menyemak masuk campur dalam urusan negara orang lain macam yang lue buat kat negara2 arab tue. 

Bagi yang tatau pasal propaganda dan bagaimana barat menggunakan ;

1. Perniagaan.

2. Hubungan diplomatik.

3. Bantuan.

4. Pendidikan.

5. Politik.

6. Hak asasi.

untuk masuk campur dalam urusan negara orang lain atas nama menjaga keamanan. USA akan gunakan isu perniagaan dan kerjasama serantau untuk masuk campur dalam urusan pentadbiran, polisi perniagaan di Malaysia dalam waktu yang sama merapati saf2 NGO and pembangkang untuk memastikan tidak kira apa pun yang berlaku pengakhiran dia nanti adalah sesama sendiri bergaduh dengan sesama sendiri dan bukan la sesama sendiri bersatu melawan USA. Hey.. sama sebijik macam yang puak2 PR dan BN buat la. Masing2 dok bangga dengan kenyataan bangang di atas. Terasa bangang tak korang?

KAH KAH KAH

Negara USA perasan bagus. Dorang ingat dorang besar = dorang kuasa dunia = yang patut kawal semua perkara yang berlaku di dunia neh.

4. Sapa tegur Najib? Obama? Obama puji Najib lagi ada. Dia kata Najib sedang dalam usaha untuk mereformasikan perubahan dalam negara ini dan Amerika akan bersama2 Najib bagi memastikan hasrat itu dalam direalisasikan kat negara ini.

5. Walaupun Obama tidak berjumpa dengan pihak2 tertentu termasukla pembangkang di Malaysia itu bukan la bermaksud Obama tidak peduli apa yang sedang berlaku (kes membabitkan Anwar).

Hei hei nanti dulu. Yang neh puak2 pembangkang gila babi dok merepek cakap Obama bela Anwar. Bela kepala hotak korang la. Satgi video inila yang akan dimainkan oleh puak2 UMNO sebagai bukti yang korang gila babi meroyan dapat sokongan Obama. Tak tau malu ke korang semua?

Ah mampos. Sentap lagi. Satgi aku kena serang lagi. Hadoi la.

6. Anwar tidak mendapat apa2 sokongan terbuka dari Obama. Mohon jangan syok sendiri dan perasan. Dan lagi satu sapa peduli sokongan dari orang gila yang sibuk bunuh umat Islam dan sibuk disriminate Islam di sana sini? Fobia tak habis2 bab Islam. Orang ada jangut pun fobia. Dan sampai sekarang ada sapa2 pernah peduli sapa yang yang buat law bodoh bahawa pekerja2 hotel dilarang menyimpan janggut? Itu international law yang Malaysia dok follow. Pernah peduli sapa cipta law bodoh tue tak? Alamak ai. Pergi la peduli bab tue dari dok bangga gila babi pasal statement Obama neh hah.

DASAR PENYOKONG PAKATAN RAKYAT YANG TAKDE OTAK. BESTNYA HENTAM KORANG.

KAH KAH KAH

Apapun semua di minta agar terus relax dan bertenang. Pasal bukan semua penyokong2 PR jenis takde pendirian dan boooo sana boooo sini sebab terikut2 orang. Ada juga yang jenis berfikir dan matang dalam membuat penilaian. Aku cadangkan jangan malukan diri dok bangga p sebarkan video di atas dengan niat bangga dengan kenyataan Obama. Sebaliknya sebarkan dengan niat nak bantai Obama dan USA yang tak sedar diri bahawa demokrasi di negara mereka juga gagal (tak diamalkan secara menyeluruh) dan diskriminasi kat negara sendiri pun berlambak2 lagi mao tegur dan address masalah negara orang. G mati la korang semua. Jangan menyemak kat negara aku.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...