Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 10 Februari 2014

Wajah Imam Dipecat Kerana Berkata Benar Tersebar.. - Bercakap Benar Merupakan Satu Jenayah Di Negara Ini Rupanya..

Sebelum neh kita dikejutkan dengan satu berita berdoa kepada Allah agar dijauhkan dari pemerintah zalim kat negara neh merupakan satu kesalahan kat negara neh, rujuk sini ==> http://sozcyili.blogspot.com/2014/02/hantar-sms-mari-berdoa-kepada-allah.html

Sekarang neh kita terima satu lagi berita yang tak kurang kontroversi iaitu imam yang ;

1. Berkhutbah mengenai hudud di Kelantan. Memberitahu kepada khalayak kepada hudud di Kelantan tidak dapat dilaksanakan.

2. Harga barang melambung naik dikatakan ada kaitan dengan pemerintahan kerajaan pusat (BN).

Disebabkan imam tersebut memilih untuk bercakap benar dan jujur maka, dia dipecat. Sebelum neh surat mengenai pemecatan nya tersebar meluas di internet.

Rujuk ;



Wajah imam tersebut yang juga tersebar meluas di media2 sosial ;



Sumber dari blog orang ni.

Politik berat sebelah?

Hahaha..

Apa punya alasan bangang laa yang korang bagi neh hah? Bila kita bercakap pasal keadilan, mana boleh kira politik berat sebelah. Contohnya si A mencuri barang B. Dan C tahu hal sebenar. Then C pun bercakap benar bahawa A la mencuri barang si B. Adakah si C berat sebelah kepada B? Ataupun C sekadar menjadi jujur dan menceritakan apa yang dia tahu semata2? Dalam isu neh, si imam di atas bukan nak beratkan pada sesiapa pun. Sekadar nak berkata2 benar aje. Memang merupakan satu fakta pun pasal hudud dan harga barang naik tue. Kalau BN lihat dari segi politik memang la BN rasa macam berat sebelah sebab BN yang terasa tersindir. Cuba tengok pula dari sudut kebenaran, hakikat, fakta dan keadilan. Bukan kah berkata benar itu dituntut dalam Islam? Apa punya sensitif dan emosi la kerajaan BN Perak neh. Pantang kena tegur sikit terus nak pecat orang. Dasar takde otak. Sorry naa. Terjujur pula i.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...