Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 1 Januari 2014

PDRM Minta Maaf Isu Berkenaan Gambar Fitnah..

Ini yang sebaik2nya dibuat oleh PDRM. Tahniah sebab akui kesilapan. Dalam pada waktu yang sama POLIS juga haruslah sedia memahami bahawa orang biasa macam kami pun kadang2 terkena dengan permainan provokasi. Kali neh POLIS sendiri terkena dengan perangai lahanat sesetengah pihak. Bayangkan selama neh berapa ramai lagi yang menjadi mangsa si lahanat2 tersebut?

Mohon polis take note. Kami dah selalu terkena dah.. dah tak larat nak take note apa bagai.. take note hari neh kang esok geng UMNO fitnah balik. Pendek kata hari2 take note hari2 kena fitnah dengan geng2 UMNO.. apa la nak jadi dengan hidup kami neh..

KAH KAH KAH

Ini penjelasan dari pihak polis ;


Sebelum itu disini ==> http://amenoworld.blogspot.com/2014/01/polis-sebarkan-gambar-mangsa-di-tetak.html

Ikhlas aku katakan. Aku cadangkan elokla polis amek masa sedikit untuk siasat si gila mana yang buat kerja neh sehingga dengan polis2 sekali terjebak dengan provokasi yang tidak bertanggungjawab oleh pihak2 tersebut. Mohon polis dedahkan siapa individu aka dalang disebalik penyebaran. Bukan aku minta hukum ke apa. Pada aku isu neh isu kecil. Aku rasa sekadar warning dah cukup la. Cuma elok juga didedahkan siapa yang buat angkara neh. Biar satu Malaysia tahu. Rupa2nya ini la kaki pemfitnah ekkk..

KAH KAH KAH

Oke bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...