Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 22 Januari 2014

Media Jepun Laporkan Aksi Memalukan Penyokong Anwar Ibrahim Yang Protes Bakar Bendera.

Gila.

Rujuk ;


Dan lagi ;


3 perkara yang sekumpulan manusia di atas neh buat. 

1. Memalukan Anwar Ibrahim.

2. Memalukan AMK dan penyokong2 PR.

3. Memalukan rakyat Malaysia.

Habis jahanam kena kutuk tak pasal2. 

Tindakan sekumpulan manusia di atas tidak mendapat restu, persetujuan ataupun dibawah keputusan parti PKR. Aku diberitahu seperti itu oleh orang2 parti sendiri.

Mereka cakap mereka aware bab demo tapi tak pernah plan untuk turut berdemo ataupun bersetuju dengan demo tersebut dan sebagainya. Apatah lagi bab2 pijak dan bakar bendera. Boleh terima juga alasan tersebut. Itu sebab crowd tak ramai mana. Itu sebab takde hebahan media seperti selalu. Itu sebab aktivis2 partisan tak promote. Pasal sapa pun tak tau.

BTW. Ketua AMK yang berada di sana pun tidak menghalang jauh sekali menegah tindakan tersebut. Itu sebab AMK kena kutuk kaw2 kali neh. Nak salahkan persepsi orang yang memerhati? Nak bekap diri? Kemon la der. Better lue buat dua benda. Aku tengok antara solusi yang lue boleh buat. Pertama lue mohon maaf. Selaku AMK jiwa kena besar. Ketua kot. Lue mohon maaf kepada ahli2 PKR sebab memalukan nama baik AMK dan mohon maaf pada kedutaan Jepun. Lue nak cakap itu ka ini ka nak elak diri ka apa ka, sorry to say, untuk orang2 yang memerhati dari jarak dekat dan jauh sambil makan popcorn neh kami satusen tak rasa hapa. 

Kami tetap nampak ketua AMK berada di kelompok pendemo dan terbabit dengan aksi bangang tersebut. Itu saja.

Kedua. Mereka akui mereka penyokong2 DSAI. Sudah tentu ia memberikan gambaran bahawa diri mereka sebagai ahli2 PKR. Ingat walaupun mereka memang terbukti sahih bukan AMK tetapi belum tentu mereka bukan ahli2 PKR. Mungkin AMK boleh buat penafian. Kemon derr. Itu bukan AMK maa. Lue tengok wajah dorang? Usia dorang berapa tue oii. AMK apa jadahnya. So what? Not AMK doesn't mean not PKR juga?

Jangan la bagi jawapan macam itu kawan. Takpela. Minta maaf pun minta maaf aje la. AKui kesalahan akui kesalahan aje la. Nak buat macam mana. Kadang2 memang kita tersilap langkah. Kita akui lebih baik. Lagi kita spin sana spin sini satgi lagi teruk orang balon.

HAHAHAHAHAHAHAHA..

Oke geng2 PKR? Btw, tak patut juga orang lain yang buat lawak bangang, orang lain plak kena minta maaf kan?

HAHAHAHA..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...