Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 24 Januari 2014

Dokumen Perceraian Tersebar - Sudah-Sudahlah Tue..


Ini draf pagi tadi. Aku tokok tambah beberapa perenggan dari artikel asal pagi tadi. Saja aku tunggu. Kot2 ada ka media gila babi pergi sebarkan kandungan dokumen tersebut. Bagi aku selagi media tak sebarkan, aku takan publish artikel neh. Walaupun aku tahu berlambak2 dah bloggers UMNO main issue neh..

Sebab aku taknak bagi tambah ramai yang tahu. 

Sekali. 

What the hell.

MSTAR pergi lapor pula. Anak hantu betul. Setahu aku, Nurul Izzah dalam rangka nak menyelesaikan kemelut rumah tangga. Sudah2 la tue menyemak. Neh siap pergi sebarkan benda2 yang tak patut pula. Ada kaitan dengan hidup korang semua ke perkara2 begini hah? 

Menurut sumber2 yang boleh dipercayai. Dia dah tarik balik dan dalam rangka nak berdamai semula. Ikut nasihat keluarga. So tak rasa malu ke sapa2 yang dok menyemak dalam urusan peribadi orang? Lue fikirlah sendiri ek.

---------------------------------
 
Dari malam tadi benda neh tersebar sebenarnya. Yang aku heran bin ajaib. Bukan kah dokumen2 seperti ini ialah dokumen2 yang sulit? Dan ia tidak sepatutnya sampai ke pengetahuan orang lain melainkan dalam pengetahuan mereka2 yang terlibat?

Jadi kenapa ada orang yang sengaja berikan ia kepada pihak2 tertentu untuk disebarkan? Adakah ini kerja orang2 dalam jabatan agama itu sendiri? 

Cuba citer?

Apa tujuan nya?


Semalam selepas aku update yang Nurul Izzah menafikan berlaku proses perceraian (mungkin tarik balik) ada orang wassap aku bagitau. Ko tunggu kejap lagi dokumen pasal perceraian akan tersebar pula. Benda neh dorang semua dah ada bukti. Nak nafi pasai pa.

Aku balas la.

Aku cakap lantak la dia nak bercerai ke apa ke. Dalam rumahtangga kalau dah tak bersefahaman, cara yang betul ialah berpisah cara baik. Perceraian bukan perkara yang pelik. Yang pelik ialah pasal apa orang lain yang ada krisis rumahtangga orang lain pula yang lebih2 menyemak?

Dan yang heran nya juga.

Pasal apa depa dok sakan main issue neh? Then tuduh Nurul Izzah ada skandal?

Tak malu ka dok melebih2 dalam urusan peribadi dia?

Ka ada udang disebalik batu?





Ingat orang bodoh sangat ka?


Sepatutnya dalam situasi macam neh cuba berikan sepenuhnya ruang kepada mereka suami isteri untuk selesaikan masalah berbangkit secara peribadi. Takyahla campur tangan. Minta tolong la pada semua. Yang aku dok rasa sekarang neh. Jangan2 esok si Utusan plak p publish kat media cetak depa. Bukan boleh percaya pun akhbar bangang tue.

Huh..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...