Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 5 Disember 2013

Tolak Jawatan UMNO Pun Boleh Berdosa? UKE Berdosa Pada Agama Kata MT UMNO..

Penolakan Mohammad Kazim Elias (gambar) atau lebih mesra dipanggil Ustaz Kazim sebagai ahli Majlis Tertinggi (MT) Umno disifatkan sebagai satu dosa kepada agama, kata Dr Asyraf Wajdi Dusuki.
Beliau yang juga ahli MT Umno berkata, cadangan pelantikan Ustaz Kazim adalah penting kerana parti terbesar Melayu itu memerlukan ahli agama selain menggesa pendakwah bebas itu agar jangan terlalu memikirkan kritikan masyarakat.
“Sewajarnya beliau perlu menerima tawaran tersebut memandangkan Umno memerlukan orang agama untuk membantu mereka. “Jika kita berada di luar dan tidak sama-sama di arus perdana, kita pasti tidak dapat membantu, nescaya kita akan melakukan sesuatu yang saya anggap dosa kepada agama ini,” katanya seperti dilapor akhbar Sinar Harian hari ini.


Patutlah ahli2 UMNO dok sesama sendiri gila babi merebut pelbagai jawatan dalam UMNO. Rupa2nya takmo berdosa terhadap agama. Ya amponnnnn. Aku minta maaf pada semua geng2 UMNO. Selama neh aku dah salah faham. Aku ingatkan korang semua gila babi nak kan jawatan sebab gila kuasa, pangkat, harta dan kedudukan. 

Rupa2nya aku dah salah anggap. Minta maaf semua, minta maaf ikhlas neh. Siyes. Rupa2nya korang semua takmo berdosa. Sebab tue berebut2kan jawatan. Aku baru tahu neh. Terima kasih atas penjelasan dan pencerahan tersebut. Sekarang aku dah maklum, so aku akan lebih ber-ahti2 buat statement selepas neh oke.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...