Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 22 November 2013

Kritikan Terhadap Rosmah Membuatkan Pelabur Lari, Menteri Sedih.

Baru aku tahu.


Siyes. Selama neh aku tatau pula. Sekarang baru aku tahu yang mana ;

1. Kritikan2 terhadap Rosmah akan menjauhkan pelabur

2. Menteri rasa sedih jika rakyat mengkritik Rosmah disebabkan pelabur akan lari.

Nampaknya samada pelabur mahu melabur atau tidak mahu melabur di negara ini adalah bergantung harap kepada pendapat kita terhadap Rosmah Mansur.

Kalau kita kritikan Rosmah Mansur = pelabur akan lari.

Kalau kita puji Rosmah Mansur = pelabur akan datang ke?

Oleh kerana pelaburan di negara ini hanya akan berlaku disebabkan Rosmah Mansur dan bergantung harap kepada pendapat rakyat terhadapnya, apa kata kesemua menteri2 yang ada dalam kerajaan berambos secara berjemaah. Apa cukup kasar ayat aku? Oke, aku ubah sikit.

Apa kata menteri2 yang ada jawatan dalam kerajaan sekarang neh meletak jawatan dan pergi lakukan sesuatu dengan hidup anda. Buat apa rakyat bayar gaji korang kalau peranan korang tue boleh disempurnakan oleh Rosmah Mansur dan rakyat?

Betul tak?

Korang tak boleh bawa masuk pelabur. Tetapi pendapat rakyat terhadap Rosmah boleh. Ini bermaksud rakyat dengan Rosmah kena bekerjasama. Jadi ini juga bermaksud yang rakyat dengan Rosmah je yang boleh buat kerja neh. Jadi berambosla dari kedudukan masing2. Korang ada ke takde ke kat situ bukan ada bawa apa2 effect pun. Bahkan membazir wang kerajaan aje sebab bayar gaji orang2 yang tak boleh perform dalam kerajaan. Kan membazir tue amalan syaitan. Takan nak suruh kami jadi syaitan pula? Kami taknak membazir. Harap maklum la ek.

SO PLEASE MENTERI2 SEKALIAN, KALAU TAK BOLEH BAWA MASUK PELABUR TOLONG JANGAN MAKAN GAJI BUTA MA. BERHENTI DAN BIARKAN SAJA RAKYAT DAN ROSMAH MENTADBIR NEGARA INI.

Oke tak cadangan aku? Mohon setuju la ek.

Terima kasih.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...