Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 20 November 2013

Hot : Surat Rahsia Mengenai Rosmah Mansur Tersebar !!!!

Beb.

Terdapat satu sebaran menerusi media sosial sekarang neh. Pasal Rosmah Mansur. Dan yang tak tahan tue macam kebetulan aje isu neh pasal pesawat juga. Jika hari tue pesawat ke Qatar kali neh pesawat ke tempat lain pula. Tapi kes kat Qatar tue dah lepas kan, yang neh belum lagi beb.

Lihat bawah ;

Kat garisan hijau tue dia dok highlightkan perkataan ==> PESAWAT PERIBADI BELIAU

Seolah2 nak membayangkan Rosmah kita ada pesawat sendiri beb. Siyes Rosmah ada pesawat sendiri? Ataupun ini pesawat kerajaan? Kalau dimiliki oleh kerajaan apa jadahnya ko tulis macam tue? Tulis la elok2 sikit jangan sampai orang lain salah faham.

Tapi kan beb, benda tue aku tak berapa amek port la sangat kan. Isu kecik. Ini masalah ayat punya citer nak ulas lebih2 buat apa. Buang masa aje boleh la. Yang aku amek port tue ialah Rosmah kita aduhaiiiiiiiiiiiiiiii guna pesawat lagi. Blablablab datang dan pergi guna pesawat. Bukan atas urusan kerja atau lebih tepat urusan rasmi yang membolehkan pesawat tersebut digunapakai maaa. Nak memudahkan urusan dia jek. Taknak bersesak atas jalan jem dan sebagainya la neh. Kan?

Hamboiiiiiiiiiiiiiii

Time PRU hari tue sanggup naik bas ye? Walaupun bas mewah gila babi.

Sanggup mama rosmah kita makan tepi jalan yer. Makan kat kedai mamak lagi.

Lepas tue sanggup la pula makan dengan rakyat guna pinggan plastik.

Tak cukup dengan itu, mama rosmah kita melawat dari satu kampung ke satu kampung. Konon prihatin le tue.

Tapi mana keprihatinan itu semua hilang selepas menang PRU?

Dah buang make up ke mama rosmah oi? Hanya orang BEBAL nak MAMPOS aje percaya dengan lakonan2 ahli2 politik neh. Getik ai tengok. Getik nak mampos.

Apa pun, sesiapa yang tengok berita mesti tahu punya. Sejak2 kes dokumen cuti hari jumaat bocor, ia mengundang kemarahan kerajaan negeri Johor. So akta rahsia bahawa kakitangan awam tidak boleh mendedahkan apa2 dokumen rahsia akan digunapakai terhadap penjawat2 awam. Ah sudah. Kena ugut la pula kakitangan awam sekarang neh.

So jika dokumen di atas ini benar, dan info2 di dalam nya benar ini terbukti sekali lagi duit rm500k kita akan terbang. Ini kerana purata perbelanjaan penggunaan pesawat oleh menteri2 dan pegawai2 khas kerajaan pada tahun lepas ialah setiap kali pesawat terbang, setiap kali itu la juga rm500k melayang.

Ini yang bikin ahti aku semakin panas neh. Kecik besar kecik besar aje aku tengok Najib tue. Kalau Rosmah yela takde kecik. Besar aje. Aku pun takut. Dengan Najib aku berani sikit. So sekarang sesiapa yang berkenaan tolong jawab. Adakah surat di atas benar? Perkara di atas benar? Apa hak yang Rosmah ada sehingga urusan peribadi dia menjadi urusan rakyat Malaysia pula? Sapa itu Rosmah Mansur sehingga kami perlu biayai kos perjalanan dia? 

Padan la menteri2 kita berlagak sakan ye. Jarang2 guna jalanraya tatau jalanraya tue teruk nak mampos. Lepas tue buat polisi2 bangang yang mengenakan orang. Dapat pula orang macam Rosmah Mansur lagi haru. Ini sapa nak bagi jawapan atas semua persoalan2 aku di atas? Cepattttt... sebelum aku mengamok kat Putrajaya tue karang.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...