Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 17 November 2013

Hasan Ali Bakal Jadi Orang Tengah KahwinKan UMNO Dengan PAS.

Dah la aku rasa pengakuan Hasan Ali nak masuk PAS semula MEMANG LAWAK NAK MAMPOS andaikata PAS perjuangkan 3 perkara iaitu ;

1. Islam

2. Melayu

3. Sultan

Ini tambah satu lagi lawak BANGANG.


Aku nak gelak ah. Pasal KELAKAR NAK MAMPOS.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH 

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Aku sebenarnya dah ubah pemikiran aku. Mungkin disebabkan pergaualan dan pembacaan aku dan juga disebabkan keadaan sekeliling. Yelah, benda yang aku fikir tahun lepas mungkin dah tak sama dah macam benda yang aku fikir sekarang kan. So benda2 macam tue mempengaruhi gak la pendapat2 aku terhadap isu2 politik di negara ini.

Jika dulu aku rasa memang marah sangat jika PAS mahu bersatu dengan UMNO. Jika. Aku tak kata PAS nak bersatu dengan UMNO oke. Pasal aku selalu fikir bahawa PAS tidak akan bersatu dengan UMNO. Aku pegang kata2 Tuk Guru dan Presiden PAS. Aku percaya kita patut sama2 beri ruang untuk mempercayai penafian mereka. Sehingga terbukti sebaliknya baru la kita boleh buka citer lain kan.

Sekarang aku dah tak kisah dah. Sapa2 nak bersatu dengan UMNO ke, apa ke, lantak p la parti2 politik neh. Mereka talian hayat ataupun jambatan untuk aku sebagai rakyat meluahkan ketidakadilan yang berlaku. Jika tiada parti itu, akan sentiasa muncul parti2 lain yang akan sedia mengambil peranan tersebut. Tidak la aku bersandar harapan aku titik kepada satu2 parti ataupun parti2 tertentu. 

Sebab tue aku dah tak heran dah apa2 yang Hasan Ali ke Utusan ke nak buat semata2 nak satukan ahli2 PAS dengan ahli2 UMNO neh. Buat la korang macam2 pun. Kita orang tunggu dan lepak tepi je la. Kalau jadi realiti, gelak je la. Kalau tak jadi realiti pun gelak la juga. Samada jadi realiti atau tidak hidup dan perjuangan tetap perlu diteruskan. Takde apa2 yang berubah pun.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...