Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 3 Oktober 2013

Israel Ciplak Slogan Malaysia - Menteri.


Tak cukup dengan satu statement kelakar pasal rasuah aku rasa. Dia neh mesti beria2 nak masuk dalam carta dan kedudukan top 5 senarai menteri2 bodoh piang kat Malaysia bagi tahun 2013. Tue yang beria2 keluarkan macam2 statement bagi membuktikan dia layak untuk masuk dalam carta tersebut.

Errr tahniah ek.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH  KAH

Cakap terus terang. Aku tak kisah langsung bab2 kesamaan dalam slogan2 neh. Takde isu pada aku. Pada aku apa ada pada slogan? Yang penting adakah ko sebagai pemimpin buat kerja? Kalau ko buat kerja lantak la ko nak guna slogan seiras2 Israel ke apa ke bukan penting pun pada aku. 

Tapi dalam waktu yang sama ia juga bukan benda betul oke. Kalau ko bayar perunding luar juta2 last2 sekali slogan ko seiras2 pula dengan negara lain. Itu yang nak kena condem. Bukan bab slogan. Tapi bab cara nak mendapatkan idea untuk bentuk satu2 slogan tue yang kita kena condem.

Cuma dalam kes slogan Endless Possibilities neh kita tak dapat pun apa2 fakta atau bukti sahih yang menyatakan bahawa kerajaan kita bayar mana2 konsultan luar untuk mendapatkan idea tersebut bagi membina imej positif parti pemerintah di mata rakyat.

So tak la menjadi isu besar mana pun.

Cuma tak sangka yang menteri secara seriusnya benar2 menjawab isu seperti neh. Yang kelakarnya pula kenapa hanya sebut Israel? Bukan kah yang sebenarnya dorang mengatakan bahawa slogan tersebut adalah seakan2 sama dengan slogan dari Mongolia sebenarnya?

KAH KAH KAH

Teruskan focus pada isu2 macam neh Shahidan Kassim. Kami mahu lupa bab  laporan audit tue sebenarnya.

KAH KAH KAH 

Rujuk : http://www.malaysiakini.com/news/242875

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...