Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 15 Jun 2013

Shabery Cheek Bidas Bloggers Dan Serangan Siber Ke Atasnya.

Menteri kita yang nama Shabery Cheek tue anggap dia sedang mengalami serangan cyber sehingga menyebabkan dia rasa terpanggil nak membuat maklum balas dalam masa terdekat. Aku pun tak berapa faham sangatla apa yang dimaksudkan as serangan cyber yang di alami oleh menteri kita yang seorang neh. Tapi memang kelakar dowh kenyataan dia kat bawah neh hah ;

Terima Kasih diatas Komen2 yang membina dan pendapat yang bernas, juga terima kasih diatas serangan siber yang disebarkan melalui blog dan juga komen2 menggunakan akaun palsu yang berjumlah 250 akaun yang telah dibanned hari ini, ini adalah titik permulaan untuk membersihkan MEDIA SOSIAL KITA, dan saya akan keluarkan satu persatu blog yang spin kenyataan saya ini untuk tatapan dan penilaian umum supaya Rakyat Malaysia sedar bahawa setiap jawapan saya yang jujur dengan mudah dimanipulasi atas niat ingin menjatuhkan pemimpin di negara kita, Saya berharap Rakyat Bersama-sama saya pada kali ini, Selamat Malam dan Assalamualaikum.



Semua neh berpunca dari gara2 isu tayangan filem waktu mahgrib berikutan ulasan yang diberikan oleh menteri komunikasi kita.. rujuk sini ==> http://amenoworld.blogspot.com/2013/06/jawapan-shabery-cheek-isu-tayangan.html

Aku pun tak faham sangat blog mana yang spin kenyataan dia, sapa yang sedang serang dia di internet.. tapi apa yang aku tengok, dia kena perli dan sindir je ada la. Sampai 250 account palsu dia dapat detect dalam masa satu hari kat page dia? Aku agak ragu2 dengan jawapan tersebut. Jangan2 mana2 pendapat yang dia rasa boleh menjatuhkan kredibliti dia, dia main banned je. Then dia claimed as account palsu. Mana nak tahu kan.

KAH KAH KAH

Apa pun aku tak sabar2 tunggu blogger mana yang menyebabkan dia rasa terpanggil nak respon tue. Dan paling yang aku suka sekali bila dia bertindak balas dengan cepat atas apa yang sedang berlaku neh. Ini positif neh, positif. At least nampak sket macam sesama kita neh sedang berkomunikasi.. betul tak menteri komunikasi?

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...