Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 13 Jun 2013

Hishammuddin Cari Cara Terbaik Untuk Dedah 3 Pemimpin Pembangkang Dalang Lahad Datu..


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Dah.

Tak payah tunggu korang dedah. Sampai ke bila2pun takan dedahkan punya. Biar aku je la yang dedahkan. Antara salah seorang dalang yang korang bakal mention ialah 

ANWAR IBRAHIM.

Kenapa plak dia kan? Mana la aku tahu. jalan citer tue BN yang akan reka nanti. Aku tatau macam mana dorang akan kaitkan isu tersebut dengan DSAI oke. Tapi aku suspect memang nama Anwar Ibrahim ada dalam list korang. Sebab tue la korang kecut perut nak dedahkan. Mengaku je la. Kalau pemimpin tue pemimpin pr cikai2 memang korang takan rasa cuak nak dedahkan.

Ini mestilah sebab pemimpin pembangkang tue high profile. Yang mana kalau korang dedahkan nama dia, silap2 bukan dia yang kena, korang yang kena.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH 

Tue yang beria2 fikir kepala macam mana agaknya aku nak dedahkan nama2 dorang neh. Apa agaknya cara terbaik agar tak kena kat aku balik. Betul tak?

Dah dah.. takyah bagi ayat bunga2 korang. Sekilas menteri bercakap depan press, kita orang dah tahu mana bohong mana tak bohong.

KAH KAH KAH
 
Menteri Pertahanan Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata, pihaknya tidak mempunyai masalah untuk dedahkan siapa pihak yang mendalangi kes di Lahad Datu, Sabah sekiranya ia tidak menjejaskan operasi membasmi pengganas di kawasan tersebut.

"Agensi-agensi risikan sedang dan telah memantau secara dekat... Yang penting sekarang ialah untuk mencari cara dan pendedahan yang baik. Yang penting sekarang pada Sabah ialah keselamatan dan kestabilan.

"Maklumat yang kita terima, kalau digunakan secara bijak dan tak jejaskan operasi dan perancangan pada masa akan datang, saya rasa tak ada sebab untuk kita tak dedahkan pada orang ramai," katanya dalam sidang media selepas membuat lawatan di kem Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM), Subang hari ini. 

Sumber : http://www.malaysiakini.com/news/232747 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...