Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 3 April 2013

Ustaz Hashim Calon Pas Kontroversi AP Tidak Bertanding.

Good job.

Untuk Pas Perlis dan PR itu sendiri. Syabas kerana Ustaz Hashim tidak nemilih untuk terus jadi wakil rakyat bagi mana2 kawasan di perlis mahupun luar perlis.

Ini ialah sikap yang seme calon2 bermasalah dari pr dan bn kena tiru. Sikap sedar diri. Aku puji. Dia berani akur. Jika bn tiru harapan untuk bn bangkit semula memang cerah. Jika pr tiru maka harapan untuk pr menang besar memang luas terbuka.

Memang terdapat beberapa calon2 bermasalah disenaraikan oleh bn dan pr. Aku tatau apa sebab dorang berbuat demikian. Adakah kerana kekurangan calon berwibawa ataupun kerana kroni?

Tak kira la apa sebabnya pun yang pasti aku akan kempen jangan undi calon2 bermasalah. Pendirian partisan memang akan menangkan calon yang parti mereka putuskan. Itu sebab mereka berparti. Tapi oleh kerana aku di luar parti, non partisan i don't give a damm pada calon2 bermasalah neh.

Baik yang terjebak dalam rasuah, mencuri wang rakyat, songlap duit derma ataupun beria2 nak jadi duta lepas menang.. Ini seme calon2 yang aku tolak dengan suka ahti. Tanpa kompromi. Takde masa aih aku nak beria2 kempen untuk orang yang tak boleh perform dengan secekapnya. Buang masa. Sorry oke.

Kah kah kah.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...