Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 29 Mac 2013

Warga Nepal Mengamok Bantai Ketua Cawangan UMNO [Video Inside]

Woww..

Ini antara komen dorang ;


Start finding Malaysian in nepal and start killing them and find if that ambassador have his son or daughter .

Nak bunuh orang malaysia plak. Semua nya kerana laporan berita di Nepal yang mengatakan bahawa 6 Nepalis dibunuh oleh kumpulan bersenjata di negara kita. Video yang dimaksudkan ada kat bawah neh hah ;

 

Dan ini satu lagi video yang dimaksudkan ;

 

Baca komen2 di laman youtube itu rata2 memang menyalahkan Malaysia tanpa sebab. Merepek je kot dorang. Tatau fakta main komen jek. 

Yang sebenarnya aku pun kurang jelas dengan fakta sebenar. Tapi kebanjiran warga asing tak kira la kat mana2 pun ia memang bermasalah. Kalau yang datang sini buat kerja takde hal. Tapi bukan seme yang datang sini sebab buat kerja oke. Ada gak yang datang sini untuk cari pasal dan buat jenayah. Nak duit cepat le katakan.

Jika penduduk2 di sana yang sokong UMNO pun terasa tak seronok dengan tingkah laku warga Nepal.. mestila ada something2.. since kebanjiran warga asing neh pun wujud disebabkan polisi2 BODOH dari BN kan..

Video last neh pula merujuk kepada kecederaan yang diterima oleh ketua cawangan UMNO.. dari apa yang diberitahu.. mereka cuba selesaikan masalah yang wujud cara baik tetapi warga Nepal tak berpuas ahti..  

Lihat ini ;




Dan di Nepal pula kita melihat berita sebaliknya dilaporkan.. boleh baca ruangan komen2 yang ditulis dalam English yang menyalahkan Malaysia.. aku syak dorang laporkan bahawa Malaysia serang warga Nepal..

Jadi ber-ahti2 la. Mana la tahu kot2 depa balas dendam ke apa ke. Tak pasal2 ada orang Malaysia jadi mangsa plak. Jangan dibuat main2 weh benda2 gini. Ini soal keselamatan.. harap2 kerajaan dapat campurtangan sebelum ia diperbesarkan oleh kerajaan Nepal kat sana.. bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...