Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 26 Mac 2013

Video Seks Nurul Izzah dan Khalid Ibrahim Bakal Disebarkan..

On the way.

Pemimpin PKR dah dapat official invitation dari wakil umno..

Jika DSAI takmo berundur dari melibatkan diri dalam politik negara, umno tiada jalan lain melainkan mengheret anak DSAI dalam isu pendedahan skandal seks.

Tujuan umno berbuat demikian adalah untuk memastikan DSAI berundur.

Inila yang aku diberitahu.

Sejujurnya aku nya opinion memang firm dalam issue neh. Regardless siapa pun involved dalam sex scandal be it nurul, khalid even ulama dalam pas pun, doesn't matter la. My vote goes to pr.

BN ditolak bukan kerana tiada scandal sex. Tetapi kerana penyelewengan. Pecah amanah. Tak reti buat kerja. Tak cekap. Gagal menjadi pentadbir yang baik.

Tiada video seks, tidak reti buat kerja.

Adakah ini lebih bagus dari

Ada video seks, reti buat kerja?

Kedudukan mereka sama je pun. They are sitting on the same level la.

Yang bijaknya kita tolak seme calon bermasalah. BN kita tolak. Mereka tidak patut diberikan peluang lagi. Dan kalau benar ada video seks semua pihak di atas kita tolak juga la mereka2 itu. Jangan undi pemimpin yang berzina..

Tapi nak juga kena pastikan adakah itu hal yang benar? Kalau benar bawa pergi mahkamah la. Dakwa. Settle by law. You don't expecting people to punish them using our own hands, right?

Release those pictures to public pun public boleh buat apa? Takan nak suruh kita bunuh sorang2? Takde penyelesaian. Kalau benar nak berjuang ikut landasan islam bawa pergi mahkamah dan dakwa. Biar undang2 decide.

Dan jangan kita lupa. 10 tahun punya citer sex baru nak dedah sekarang pun tak guna. Kalau orang dah tertaubat lue sapa nak melebih2? Yang penting masih amalkan ataupun tidak je.

Bagi aku semua dari umno adalah fitnah sehingga terbukti benar.

Kalau benar, aku tengok timeline pula. Kalau itu zaman2 jahil siapalah aku nak menghukum lebih2. Yang penting dah berubah. Aku tiada masalah menerima mereka2 yang dah bertaubat jadi pemimpin. Aku oke. Bagi aku bekas pencuri, bekas penyamun, bekas penzina dan etc2 juga adalah manusia.. Bagaimana mereka bermula bukan penting.. Yang penting pengakhiran. Ada orang lahir muslim, mati kafir. Ada orang lahir kafir.. Tapi mati as muslim.

Aku tak boleh nak harap pemimpin perfect since manusia perfect tak wujud pun. Cukupla sekadar pemimpin yang ada usaha dan keinginan untuk bantu selesaikan masalah rakyat. Juga pemimpin yang jenis walk the talk. Jangan cakap je pongpang2 tapi bila kena kat dia jadi citer lain plak.

So kepada mereka2 yang bakal release benda tak senonoh.. Beringatla. Kalau ia fitnah korang akan dibalas Allah swt. Kalau ia benar sekalipun, let say kesilapan lampau, korang juga akan diadili oleh Allah swt.. Dan kalau la ia benda baru berlaku sekalipun... Tindakan menyebarkan ia tidak akan menghalalkan perbuatan korang..

Untuk mengangkat benda betul.. Cara perjuangan itu sendiri perlu betul. Menyebarkan benda lucah atas nama perjuangan..? Itu je dah membuktikan korang tak betul. Camne ah orang nak anggap video lucah tu betul.. Adoiyaii..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...