Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 28 Mac 2013

Satu lagi cerita fitnah dari suarapakatanrakyat.com

Sebelum ada sesiapa nak gempak p maki hamun PR dan sebagainya. AKu jelaskan dulu. Since aku dah nampak bloggers umno dah mainkan isu2 ini. Aku rasa dah naik kematu jari aku menulis benda yang sama secara berulangan. 

Tapi oleh kerana pembaca blog di internet, pengguna internet semakin bertambah setiap hari = wujud pengguna baru, maka tak aneh la kenapa masih terdapat mereka2 yang tidak terdedah kepada info tersebut.




Sumber : http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2013/03/panas-tudm-macam-sial-di-lima-2013.html

Tian Chua korang report polis.

Isu remeh temeh cam ibu tunggal yang PEMALAS nak mohon bantuan di SELANGOR lepas tu MELALAK tak dapat BANTUAN pun korang bleh report polis.

Takan artikel dan blog di atas korang tak boleh report polis, wahai geng2 UMNO? Di manakah maruah korang? Pergi report polis la. TUDM tue . Aku cabar geng2 TUDM report polis dan desak POLIS tangkap penulis blog tersebut. Aku pun nak tengok wajah dia gak.

Jangan kaitkan artikel di atas dengan pembangkang. Dan sila report polis. PDRM pula sila la tangkap dan siasat.

Kalau korang tak buat kesemua di atas secara menyeluruh maka aku yang akan cakap blog tu korang yang punya. Bawah kawalan BN. Ia adalah blog UMNO yang bertujuan nak menfitnah PR. Bukti? Takdak. Analisa ada. Korang pun tuduh takde bukti, so jangan nak harapkan bukti plak dari aku. Adoiyaii..

KAH KAH KAH  

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...