Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 12 Mac 2013

PDRM Panggil Azlan Lazim Mengadap.

Kejap.

PDRM cakap tidak akan buka kertas siasatan. So apa2 jua yang dia nak bebelkan kat luar sana pongpang2 ke apa ke itu dia punya pasal la.

Bukan polis nak siasat pun.

Polis tak perlu amek tahu pun.

Polis ada banyak kerja2 yang perlu dibuat.

Kalau setakat nak sembang kedai kopi tak payah la nak panggil bapa SBA tue ke PDRM. Just calling2 ajak lepak kat mana2 kopitiam dah cukup. Bila polis panggil bapa SBA ia seolah2 POLIS ada niat lain yang ingin disampaikan.

Lagipun Azlan Lazim minta maaf kepada DSAI. Dia kata anak dia dipergunakan. Dia dah insaf. Dia tak babitkan PDRM pun.

Jika PDRM tanpa sebab memanggil dia semata2 nak tahu apa dia cakap rujuk bawah, itu kelakar. Sejak bila PDRM kita dah mula ada kuasa untuk amek tahu apa2 yang orang nak cakap pula sekarang neh?

 Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata pasukannya hanya akan "menemuduga" bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim dan tidak akan membuka semula siasatan ke atas kes Liwat II.

Katanya, kenyataan Azlan tiada kena mengena dengan kes Liwat II, yang menurutnya sudah selesai.

"(Kenyataan Azlan) tidak ada kena mengena dengan kes itu, cuma kita panggil dia nak tahu apa dia cakap. Itu saja," katanya dalam satu sidang media hari ini. -MKINI-
 
Dari ko panggil bapa SBA tue lebih bagus ko panggil aku. Aku teringin nak bagitau ko apa benda yang aku cakapkan di blog ini. Lebih ada faedahnya disitu. Manala tahu lepas neh ahti ko terbuka nak siasat ke apa2 benda yang aku complainkan selama neh. Ada gak untungnya disitu.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...