Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 22 Januari 2013

Penjelasan dari Sharifah Zohra Jabeen berhubung isu Listen 3x.

Ini video penjelasan dari kak pah kita.

 

Sebelum neh akhbar dah melaporkan statement dia. Namun kali neh aku share dalam bentuk video untuk korang dengar sendiri apa yang dia sampaikan. Ini full version. Laporan paper versi edit. Dia mention seme benda. Termasuk la penjualan2 tshirt listen 3x dan boboi yang buat lawak kat pentas maharajalawak ari tue.

Dia juga mendakwa ada politician yang hantar sms ugutan kat dia. Pendapat aku kalau sungguh ada politician ugut dia pe kata dia report police dan dedahkan kandungan sms tersebut?

Aku pun tak sokong gak bab2 SMS UGUTAN neh. Tetapi kalau dia tak log report, ini membuktikan dia tak kisah dan tak heran kena ugut.. ini juga akan menimbulkan persoalan.. betul ka dia kena ugut? Kena faham tue gak kak pah.

Lagi satu, aku tak setuju bila kak pah mengaitkan isu neh konon nya ada agenda/anasir yang sengaja mencetuskan provokasi. Setahu aku kalau bawani hadir nak cetus provokasi sekalipun dia tak boleh expect apa tindakan balas kak pah kan?

Mungkin juga kak pah akan layan dia dengan baik. Yelah bawani. Dah habis cakap? Oke, nanti saya jawab hujah2 anda ek. Apakah ko sangka bawani tahu masa depan? Owhh kalau aku provoke neh confident jek kak pah kita akan tarik microphone aku dan citer bab haiwan?

Mana boleh !!!

BAWANI TAK BOLEH RAMAL MASA DEPAN.

SAME AS YOU.

Kalau boleh, sudah tentu sejak awal lagi SW1M takan upload video tue di laman mereka. Remember, yang upload tue sapa? Bawani ka SW1M? Dah tue yang kena tuduh sengaja cetuskan provokasi tue sapa pula? Tak berapa tepat penganalisaan itu kak pah oi.

Takpela kak pah. Siapa la kita nak paksa orang minta maaf kalau mulut orang tue taknak minta maaf kan? Bukan kita boleh remotecontrolkan mulut dia dan paksa dia lafazkan kata2 maaf. Terserah kat dia la. 

Tetapi tak perlu kak pah kita tambah kontroversi lagi. Cukup. Benda neh takde kaitan dengan mana2 pihak or parti pun. Ia adalah respon balas public selepas melihat video tersebut. Bukan kerana hujah bawani tue menyebabkan dia di sokong ramai orang. Tetapi cara kak pah tue. Tarik microphone dan potpet pasal binatang. Sendiri merepek, tak pasal2 pr pula yang terbabit. Apa pun tak boleh la kak pah kita neh. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...