Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 11 September 2012

UMNO edar bukti PKR terima dana dari GEORGE SOROS.

Warghhhhhhhh..... ngantuk bhai.

Nak join mengantuk tak? Meh layan video kat bawah neh sat ;


 

1. Lokman nor adam cakap yahudi = george soros = taja pkr. 

2. Jika pakatan rakyat menang pru mereka akan dikawal oleh yahudi = amerika dan orang asing.

3. Maksudnya begini. Jika PR menang dalam pru - 13, dorang menang dan jadi kerajaan pusat, orang asing + amerika + yahudi yang bagi dana kat pkr akan kawal pentadbiran negara sebab mereka dah pernah bagi dana kat pkr. Dan akhirnya malaysia neh akan diperintah oleh orang asing manakala pr cuma jadi boneka je. Lebih kurang gitulah yang lokman nor adam sedang sampaikan. 

Eh jap..

Tak sama ke macam situasi sekarang? BN di kawal oleh amerika? BN sokong israel dan amerika, selalu jumpa geng2 yahudi anti palestine dan sanggup putuskan bekalan gasoline ke iran sebab sayangkan amerika.. ermmmm dah tukar ek?

kah kah kah

4. Selain dari pkr, suaram dan malaysiakini, mereka juga mendapati ada beberapa ngos yang lain turut menerima dana asing dari luar negara.

5. Lokman nor adam juga bengang sebab pkr sudi terima dana dari yahudi untuk menjatuhkan pemimpin islam iaitu pm dan tpm malaysia.

Ulasan aku.

1. Raja dan sultan tu apa? Masih kekal ke? So bien je la yang jatuh? Takde hal. Dipersilakanlah jatuh.

2. Pertemuan sulit tu kat mana? Luar negara ek? Washington D.C ek? Good. Pasport bak mai. Rekod keluar masuk ada bukti. Kasi edar sekali umno. Korang kan ada akses ke seme tempat. 

3. Lepas tu jangan lupa siarkan dan hebahkan akaun bank mereka2 yang terbabit tu. Kata dorang terima dana asing, so bukti mesti ada. Akaun bank ka apa ka. Takan tak mampu. Kata umno ada akses kat seme tempat, p la cari bukti dan hebahkan.

4. Tempat2 yang high profile mesti ada cctv kan? Zaman dorang berjumpa tu tahun 2003. Bukan lama sangat. Bahkan pada tahun 2008 pun pkr dikatakan amek dana dari yahudi. So takdak ka rakaman cctv? 

Takdak? Takde hal. Pergi cari dulu then baru sembang kencang ek. Cari dulu bukti2 yang aku minta tu lepas tu baru kita sembang pongpang2 betul ke tak betul. Kalau setakat bukti air liur... siyes der.. aku mengantuk. Aku tiba2 jek rasa nak tidur. Tah la kenapa.

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...