Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 12 September 2012

Blogger umno trauma kerana di acu pistol.

Maaf.

Aku mulakan artikel dengan gelak2 terlebih dahulu.

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Belum selesai. Tapi aku sambung di alam realiti. Kang sampai esok pagi tak habis sebab terlalu lucu. Perhatikan bawah neh ;



Trauma?

Ko citer pasal trauma? 

Apa?

TRAUMA?

Jap..

Aku tolong recall memori ko. Ko tengok video kat bawah neh sat ;

 

Masih tak jelas? Nak tengok gambar kat bawah neh tak? 


Sapa dia?

Apa dia buat dalam video tue? Owh..baling cat merah. Apa kaitan dia dengan ko wahai blogger umno yang trauma? Orang yang serupa ke?

kah kah kah

Betul ke tak betul apa yang aku cakapkan neh? Kalau taknak trauma kenapa buat jahat in the first place? Kenapa menipu dan tak memberitahu media bahawa korang juga ;

1. Provoke dengan banner

2. Provoke dengan bahasa kasar, kesat dan lucah

3. Provoke dengan berdiri tengah2 jalan sehingga membahayakan pengguna jalanraya

4. Provoke dengan baling cat

5. Buat kacau dan bising di majlis pr.

Pada bersih 2 aku kena balon dengan polis. Aku tak kisah sangat bab kena heret dan kena pukul kat badan dan kaki. Tapi aku paling fack gile bila main kepala dan halang aku dari merakam. Tapi sejak peristiwa tersebut berlaku aku jadi trauma dengan polis.

Aku pun tak sedar bila tapi bila nampak polis aku jadi risau semacam. Alamak.. kena bantai ke nanti? Perkara tersebut bertambah2 pada bersih 3 bila polis mai dengan trak fru nak sembur,  aku dah melilau lari. Lintang pukang. Sampaikan aku langgar seme barang kat depan termasuklah tong sampah.

Ini aku percaya, adalah trauma.

Perkara neh bermula pada bersih 2 yang mana polis menghalang pendemo2 bersih dari menunaikan solat. Jadi ketika itu, aku melawan polis kerana aku segeng dengan pendemo2 bersih yang mahu menunaikan solat tetapi dihalang oleh polis.

Berbeza dengan trauma yang ko hadapi. Trauma sebab diacukan pistol? Dan itu berlaku kerana ko lempar cat? Berbanggalah dengan jawapan itu. Depan Allah swt oke. Depan Allah swt. Bai.

Baca sini dan sini juga.

Updated ;

Aku dah lakukan padanan.

Jiwa paradox adalah pelempar cat. Betul atau tidak? Jika ini benar maka blogger umno = cetus kekacauan = lepas tue nak salahkan orang lain? Jangan begitu. Apa guna sembang kencang bab islam kalau tak amalkan... belog ada hadis, ada riwayat. Belog aku takde pun. Hehehe..
 


Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...