Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 13 September 2012

Pengawal peribadi DSAI terima ancaman melalui telefon.


Kan dah cakap dah. 

Dorang neh hapa pun tak boleh. Lepas neh mesti dorang cakap eley tue dsai sendiri yang upah orang suruh ugut. Cam insiden lempar cat merah. Dan2 dsai yang upah orang suruh lempar cat merah. Last2 bloggers umno yang terkantoi lempar cat merah. So adakah ini bermaksud ;

Bloggers umno = terima arahan dari dsai untuk lempar cat merah ke atas bas jelajah merdeka rakyat?

kah kah kah

Sengal. 

Belajar cari hujah yang relevant la beb.  Siapa pengawal peribadi dsai? Lihat antara portfolio dia kat bawah neh beb ;


Tengok sapa yang dia pernah jaga? Kalau ko dah provoke2 baling cat kat bas orang memang la ko kena. Ko baling bas yang sedang bergerak. Mana tahu mula2 ko baling cat lepas tue ko baling batu or bom. Itu bukan provokasi ka? So silap pengawal ka bila dia acukan senjata bila ko lakukan provokasi?

Yang aku heran. Ada juga penyokong2 pr yang dok bekap umno dalam isu acu senjata api neh. Aku raikan kebebasan pendapat. Aku terima. Tapi rasanya ada di antara korang yang tak faham situasi. Yang korang p bekap bloggers umno = pelempar cat = pencetus provokasi yang diacukan pistol tu kenapa?

Hey.. polis berdiri di lokasi yang berdekatan oke. Dan pengawal peribadi dsai berikan kerjasama yang sepenuhnya bagi membantu siasatan. So, tolong la tak payah nak bekap2 sangat si blogger umno yang juga si pelempar cat. Si baling cat itu yang harus dipersalahkan bukan si bodyguard yang bertanggungjawab melindungi client dia. Bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...