Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 15 September 2012

Perjuangan UMNO diberkati Allah swt - Najib Razak.

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah


Mana aci aku gelak sorang2. Benda baik mesti mao share ma. Jom geng, kita gelak sama2. Jom baca kat bawah neh sat ;

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak berkata, ahli UMNO perlu bersyukur kerana perjuangan parti itu selama ini diberkati Allah dalam memimpin perjuangan membela bangsa, agama dan negara.

Najib, yang juga Presiden UMNO berkata, sejak penubuhannya 66 tahun lepas, Umno terus mendapat restu Ilahi untuk memperjuangkan kemakmuran negara selama 55 tahun pemerintahan di negara ini. <-- Allah swt bagi restu

"Kitalah parti paling berjaya di dunia, tidak ada parti berdiri tegak berbanding parti UMNO.  <-- UMNO parti paling berjaya di  dunia. Pffttttt... ada masuk world book of record tak?

"Tanpa mendabik dada dan angkuh, kita perlu bersyukur, rasa rendah diri bahawa kejayaan yangg dicapai selama ini adalah dengan izin Allah," <-- Sebelum tue berbangga mengatakan UMNO parti paling berjaya di dunia. Hehe. katanya ketika berucap merasmikan persidangan perwakilan Umno bahagian Pekan, di sini hari ini.

Turut hadir isteri beliau, Datin Seri Rosmah Mansor dan 932 perwakilan dari 145 cawangan di bahagian berkenaan.

"Kemampuan kita belum tentu dapat kejayaan tanpa keizinan dari Allah," kata Najib.

Beliau berkata, apa yang penting kini ialah barisan kepimpinan UMNO dan anggotanya perlu tanya pada diri apa yang dilakukan sehingga Allah mencintai perjuangan itu. <-- Allah swt mencintai perjuangan itu? Pftttt

"Allah akan sayang, kasih kita jika kita berjuang mengikut landasan Allah dalam barisan teratur.

"Cara bertindak, bererti kita ditadbir urus dengan kemas, sistematik, bekerja kuat, itu bererti perjuangan dikasihi Allah.

"Selagi tak berjuang dalam perjuangan yang kukuh dan teratur, Allah tidak akan mengasihi perjuangan. <-- Aku tak suka main isu peribadi. Tapi antara syarat wajib untuk tutup aurat dengan betul ialah tutup rambut bagi wanita. Tolong faham. Wakakak..

Dah habis baca?

Oke.. jom gelak puas2 sebab najib buat lawak.

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

kah kah kah kah kah kah

kah kah kah kah kah kah kah

Sumber : sini

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...