Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 2 Ogos 2012

Cybertroopers Umno dibayar RM17.50 kata Leman Raja Lawak.

Berapa?

RM17.50.

Tujuan?

Sebarkan fitnah.

Elaun khas yang lain.

Makan + minum + rokok = FOC.

Peh. 

Tengok bawah neh sat ;


Gambar printscreen sumbangan rakan blogger. Rujuk sini.

RM17.50 X 30 hari = RM525.00 jek? 

Tue gaji korang untuk sebulan?

Kalau buat kerja tetap memang tak berbaloi beb. Nak makan apa dengan gaji rm500 ? Ngam2 bayar duit kereta. Minyak + makan tak yah. Makan takpe lah, boleh dapat free umno bagi. Minyak? Bukan ada station minyak 1malaysia pun.

kah kah kah

Sebenarnya kalau dibayar gaji untuk buat kerja betul takdak hal. Macam biasa alasan aku. Cybertroopers macam dorang pun perlukan wang untuk hidup. Makanan tak datang bergolek. Kereta tak turun dari langit dan minyak bukan air hujan yang free. Seme tue berbayar dan mereka perlukan wang untuk membayar segala macam yang mereka perlukan untuk hidup.

Tak kira lah samada dari PR or dari BN sekalipun. Memang takdak hal langsung. Tapi jadi isu bila korang dibayar untuk sebarkan fitnah. Nak cakap dorang tatau benda tue fitnah? Or dorang diperangkap untuk sebarkan fitnah? Ada juga yang kena ludah satgi.

Kalau nak buat kerja2 parti, untuk memastikan parti masing2 mendapat sokongan dan kepercayaan rakyat, suruh lah pemimpin buat kerja. Sebarkan benda betul dan fakta. Bukan sebarkan fitnah dan auta. Bila dah kantoi sendiri yang malu. Bukan orang lain. Lebih tepat, umno yang malu. Bukan aku dan orang lain. Oke?

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...