Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 2 Julai 2012

Kadar kemasukkan pelancong ke kuala lumpur meningkat.

Bukan kah sepatutnya menurun? Ada berapa banyak demo di kuala lumpur anjuran pelbagai ngo dan pakatan rakyat? Aku suspect neh ialah data tipu. Confirm.

kah kah kah

Rujuk bawah neh ;


Walaupun kita demo sana dan demo sini pelancong tak pernah takut nak mai malaysia. Kenapa? Semakin kita berdemo semakin galak plak mereka mai malaysia. Kenapa? Mungkin kah mereka nak saksikan sendiri apa yang berlaku di malaysia sehingga memaksa rakyat malaysia sakan berdemo?

Boleh jadi juga itu antara faktor2nya. Ekekeke.. aku siyes neh beb. Apa yang pasti kalau pemimpin bn nak gunakan kenyataan yang konon nya bersih dan pelbagai demo menyebabkan pelancongan di malaysia dan khususnya kuala lumpur berkurangan memang tak boleh sebab ia bercanggahan daripada fakta yang dikeluarkan oleh mastercard worldwide.

Terima lah hakikat. Terima lah kenyataan. Demo kami demo yang bermanfaat. Itu sebab pelancong luar tetap keluar masuk malaysia. Mereka takan jadikan bersih dan demo sebagai alasan untuk tidak masuk ke malaysia. 

Bahkan mereka tetap akan masuk dan mungkin menonton rakyat malaysia yang berdemo. Kalau tak, takan ada orang putih yang kena pukul dengan salah seorang polis tak pasal2 time demo bersih 3 ari tue? Betul tak?

kah kah kah

Rujuk sini untuk berita penuh.

Ameno : Sepatutnya menurun kalau ikut kata2 bn.. sebab tahun lepas hingga ke tahun neh kita dah buat pelbagai demo di kl. Ekekeke..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...