Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 28 Mei 2012

Himpunan Jutaan Belia edarkan borang kaji selidik beb..





Contoh borang yang diedarkan. Aku dapat dari rakan facebook menerusi email. Woooooor dorang nak tengok sejauh mana event neh mendapat sokongan dan sambutan orang ramai dengan mengedarkan borang kaji selidik neh rupanya. Selain tue pakat2 mengumpul survey sejauh mana sokongan orang muda terhadap bn. Samada dah kembali pulih ataupun lebih teruk berbanding dulu.

Tak kisah lah tue kalau dorang nak buat kajian apa seme. Cuma aku berharap korang seme yang dapat borang neh jangan jawab dengan betul plak. Tipu jek dorang. Tipu jek seme. Jangan bagi kerajaan jawapan yang betul. 

Kalau dorang dapat jawapan yang betul bermaksud dorang dapat mengumpul keputusan survey yang tepat. Bila dorang dapat mengumpul satu result survey tak kira lah samada result tersebut baik ataupun buruk kepada dorang, dorang akan fikirkan satu strategi untuk mengatasi ia kalau ia result yang buruk, dan kalau ia result yang baik dorang akan start berbangga diri. 

Kalau result tipu2 especially result yang memenangkan dorang, kalau dorang nak berbangga2 diri pun no hal. Lantak kan disitu. Biar dorang syok sendiri dan akhirnya lalai. Macam pru - 12. Dorang berlagak sangat last2 kalah 5 negeri. Macam tue larh kita nak buat sebenarnya untuk pru - 13. 

Jangan PR yang kembali melopong sebab hilang beberapa negeri sudah lah.  Aku tengok selangor ada harapan besar untuk jatuh kembali ke tangan bien. Siyes cakap neh der. Apa pun di masa2 akan datang kalau dapat borang kaji selidik tipu jek habis2. Jangan berikan mereka jawapan yang betul dan tepat. Selama neh kita dah puas kena tipu kali neh kita balas je larh balik. 

KAH KAH KAH

Ameno : Korang terlupa nak tulis nama rosmah mansur dalam senarai pilihan pemimpin tue hah.. kalau ada nama dia aku mesti pilih. Ekekeke.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...