Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 12 April 2012

Wacana Pas Parti Sesat oleh umno terengganu.



PAS = Parti ajaran sesat? Itu tajuk wacana. Aku taktau nak anggap dengan tajuk wacana tue. Tajuk untuk dibincangkan? Di debatkan? So, ada jemput tak wakil2 dari pas dalam forum tersebut? Ka, sendiri tuduh orang, sendiri hujah dan sendiri rasa betul?


Kalau gitu memang salah larh der. Toksah buat wacana macam neh. Sebab apa? Tuduhan mengatakan PAS = PARTI AJARAN SESAT, bukan satu tuduhan yang main2. Tahu berapa ramai orang2 islam dalam pas tue?


TGNA = Sesat?


Hadi awang = sesat?


Khalid samad = sesat?


Dr Dzul = sesat?


Ustaz haron din = sesat?


Makk aiii banyak der alim2 ulama dalam pas tue. Jangan cakap tentang satu2 perkara yang membabitkan akidah umat islam. Kalau tak suka pas, apa larh daya nak memaksa2 orang menyukai pas tapi jangan disebabkan rasa tak suka kita berhak menyesatkan orang apa seme. Itu jelas salah.


Kalau nak berbincang pasal neh, berdebat apa seme kena panggil wakil dari pas. Kalau macam tue aku nampak relevant juga forum2 seperti neh. Tapi kalau buat forum semata2 nak menfitnah dan menyesatkan pihak lawan lue sendiri fikirlah. Berpolitik pun jangan sampai kita ingat kita ada lesen nak fitnah dan tuduh orang sesat apa seme. Oke bai.


Baca sini


Ameno : Apa pun tak boleh

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...