Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 7 Mac 2012

Mana perginya tulisan fitnah Ustazah Mashitah terhadap tuan guru dalam sinar harian?



Dah delete ek?

Kenapa ek? Takut? Tahu fitnah ek? Takpe. Minta maaf lah. Kalau dalam sinar harian online hilang versi cetakan masih ada kan? Masih ramai orang yang dah baca kan? So ini mungkin akan menyebabkan ada orang yang terpengaruh dengan penulisan2 tersebut kan? So minta lah maaf secara terbuka ustazah Mashitah. 

Jangan ingat dengan memadamkan penulisan itu bererti perkara tersebut tidak wujud. Ia wujud, cuma dihilangkan oleh ko tetapi ia still pernah berlaku. Apa yang ustazah tulis boleh baca disini bagi yang belum membacanya. 

Nasihat aku kepada ustazah, minta maaflah secara terbuka untuk menutup ruang salah faham. Terutamanya kepada kedua2 tuk guru dalam pas dan adun selising. Apa yang ustazah tulis dalam sinar harian terbukti adalah fitnah dan ia mendatangkan persepsi dan sangkaan buruk terhadap dua ulama tak pasal2.

Masih belum terlewat untuk ustazah minta maaf secara terbuka. Jangan malukan title ustazah tue. Masih ada kesempatan untuk berubah. Nak dengan taknak jek. Kalau masih berdegil takmo minta maaf memang sewajarnya ustazah dikritik kerana menabur fitnah. Ingatlah, seseorang belajar ilmu agama bukan sekadar kena belajar je.. kena praktikkan gak sekali ilmu yang dia tahu tue, kalau tak sia2 jek belajar tapi tak amal. Bai.

Ameno : Ada perasaan takut bagus, tapi kena ada semangat berani nak mengaku salah dan minta maaf gak der..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...