Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 27 Januari 2012

Ini ke video seks terbaru yang babitkan dsai tue?

Sapa ada baca malaysiakini tadi? Kalau ada baca mesti ada baca statement terbaru yang dibuat oleh datuk t kan? 

Lihat sini dan rujuk keratan printscreen utusan di bawah neh juga ;


Baca baik2 apa yang dinyatakan oleh datuk t neh. Dia cakap tarikh video seks ialah 12 dan 13 januari 2011. Ini bermakna dia dah bagi hint kepada dsai dan seluruh geng2 pakatan rakyat bahawa aksi seks itu ialah bertarikh sekian2 di atas neh.

Sekarang neh pandangan aku bukan dsai tidak mahu menyaman geng2 datuk t neh. Sebaliknya dsai nak tunggu geng2 neh perbodoh2kan diri sendiri dengan menyebarkan video seks terbaru neh. 

So sekarang neh aku pun taknak dengar apa2 lagi dari geng2 datuk t neh. Cakap banyak jangan. Ada video seks? Tulen? Kasi dedah. Gabung sekali dengan lapanbelas video seks yang ada dalam gengaman ummi hafilda. Dedah jer seme. Jangan main tarik tali or guna kata2 politik. Kot ye pun korang bebal, jangan anggap seme orang pun bebal seperti korang. Please.

Kah kah kah

Boleh jadi ini gamaknya video seks yang ingin didedahkan depa ;

 

kah kah kah

Nota : Utusan siap letak news neh di frontpage paper dorang lagi. Di saat seme tengah kecoh skandal kegagalan projek agas di pekan [under najib] depa pergi hebahkan isu lapok pasal video seks pula. Tah pape. Skandal kegagalan projek tue boleh baca sini lanjut.

Ameno : Dedah je larh kalau sungguh ada.. ko nak tunggu apa lagi oitt?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...