Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 22 Januari 2012

11 NGOs dan PERKASA puas hati dengan penjelasan NFC.

Owhh ye?

Sorry. Aku sebagai rakyat tak puas ahti plak. Kepuasan ahti ko hanya mewakili ngos dan perkasa ia bukan mewakili majoriti rakyat malaysia. Lihat bawah neh ;


Tak guna lah ko pongpang2 pasal nfc selepas tue dalam dua hari tiba2 ko setuju plak dengan nfc ibrahim weh. Buat lawak je lah ko neh. Sebab tue orang ejek2 ko katak. Pendirian ko asyik melompat2 jek. Langsung tak konsisten. Tapi ada aku kesah dengan persefahaman ko dengan nfc? Tak heran sebab kredibiliti ko dan perkasa dah lama jahanam.

Yang penting dalam isu nfc, si salleh neh kena jelaskan pada rakyat terbanyak dan bukan pada ngos or rakyat terpilih. Laporan sprm dan polis pula kena telus dan open kepada orang ramai supaya kami seme boleh menilai adakah sprm dan polis benar2 buat kerja or sekadar wayang. 

Sebagai rakyat kami berhak tahu apa yang kerajaan buat dengan duit hasil negara dan bagaimana cara mereka belanjakan ia. Samada ia benar2 mengikuti piawaian or main langgar ja. So, jangan nak pandai2 halang ia guna akta bodoh nama OSA plak. Bai.

Ameno : Ibrahim ali selalu setuju dengan benda yang salah..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...