Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 10 Ogos 2011

[Video must watch] Umno cakap NO kepada Alquran episode II !

Wow....

Akhirnya aku dah dapat satu kepastian. Kepastian nya ialah surat ini pernah dibawa ke dalam parlimen. Lihat posting neh terlebih dahulu beb. Baru korang akan dapat gambaran jelas. Then baru layan video di bawah neh ;


Nampaknya surat itu memang realiti + wujud. Kalau dah gitu memang betul lah umno kampar tolak Alquran ye? Hish... tak sangka aku begitu teruknya mentaliti puak2 umno neh. Aku boleh faham kalau dap, mca dan mic tolak hujah Alquran. Siyes aku cakap. Tapi aku sikit pun tak boleh nak faham dan terima kenapa umno mesti tolak hujah dan dalil Alquran padahal dorang kan islam?

Tak heran aku napa umno tolak rang undang2 murtad dan hudud daripada PAS sebelum2 neh. Instead of mengkaji kelemahan yang terdapat dalam rang2 tersebut, or sediakan rang2 dan draf yang lebih baik daripada PAS, mereka lebih senang tolak sebarang usul berkaitan pemulihan akidah dan moral umat islam dan memberikan alasan2 biol bagi mempertahankan pendapat mereka.

Jangan salah faham. Aku tak kata pas maksum dan sempurna. Kalau ada kekurangan dalam draf dan rang undang2  yang pas buat tue, kenapa tidak umno berusaha memperelokkan-nya dah umno sendiri yang complain benda tue ada lompang sini sana? Hah... apsal? Lue fikirlah sendiri.

Nak seribu daya, taknak seribu dalih. Umno banyak bagi dalih dari daya. Neh membuktikan stout mungkin dah berakar umbi dalam kepala hotak masing2 lew tew..

kah kah kah


Sumber video : rakan facebook. Thanks!

Ameno : Minumlah stout untuk kebaikan umno... muahahahhaah..

Share this

0 Comment to " [Video must watch] Umno cakap NO kepada Alquran episode II ! "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...