Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 9 Ogos 2011

Okey, minyak dunia turun, so what?

Aku dapat info dari member blogger semut dan papan kekunci bahawa minyak dunia turun. Sila lihat bawah petikan yang dia screenshot ;

Nampak apa yang aku nampak? Turun nya agak banyak. Tapi itu di luar negara punya market. Ikut kepala hotak aku , cara aku faham bn sekarang macam neh ;

1. Minyak dunia naik = masalah global = minyak malaysia wajib naik.

2. Minyak dunia turun = ekonomi teruk = malaysia kena stabilkan harga minyak

Pasal apa? Bila minyak dunia turun, minyak malaysia yang di eksport ke luar negara pun terjejas. Itu alasan dorang lah kan. So nak taknak korang kena terima je lah. Naik pun kita kena ngap. Turun pun kita kena ngap. Duduk tengah2 neh memang bahaya sket. Bila lah kita nak duduk tepi2 neh hah?

kah kah kah

Ameno : Duit rakyat duit bn, duit bn duit bn jee lah..

Share this

2 Comments to " Okey, minyak dunia turun, so what? "

Tanpa Nama berkata...

Ameno dh semakin kurang menentang bn ni..dh insaf sbb bln puasa or dh kene beli dgn bn?ini dh kali ke3..sy ingat nk remove ameno drpd friend list..sekian

Tanpa Nama berkata...

Ko ni annon,pehal la bebal noh..baek ko remove je tros dri PR..buat skit hti je.org sarcastic,ko lurus bendul cam pakcik mkcik kmpung BN pehal?blah la ko

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...