Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 25 April 2011

Hot : DNA lelaki Y sah milik dsai.



Tak aku sangka rupanya pencacai umno ketagih nak baca post aku selama neh. Dulu dorang memang kemain hebat kutuk dan keji aku macam2 tapi rupanya dalam diam2 rindu dan sayangkan aku. Heheheh. Thanks. Walaupun korang pencacai umno aku tetap no hal. Aku terbuka dan tak kesah diminati oleh pencacai umno. Cuma satu je nasihat aku kat sini, jangan nak melenting tak tentu pasal kalau cinta korang aku tolak. 

Biasalah peminat macam korang, aku neh takan layan punyalah. Hehehe. Minat aku boleh tapi jangan paksa aku untuk minat korang balik ye. Jangan harakiri pula bila aku tak minat korang ataupun meroyan kat wall kbsb pula bila cinta korang tak berbalas. Hehehe. Buat memalukan diri sendiri je lah. Hehehe..

Special entry neh aku paksa diri aku buat untuk layan permintaan dari pencacai umno kat kbsb. Walaupun aku sebenarnya nak out nak layan tv jap tengok citer ncis dan kemas rumah. Biasalah i kan bapokk youu... auww..~~ tak kuasa mak. Heheheheh..

Tadi kat tv3 buletin utama ada di nyatakan bahawa dna lelaki Y disahkan sepadan dengan dna anwar yang ditemui pada 3 bahan bukti ketika anwar ditahan 1 hari dalam penjara. Tuala, botol air mineral dan satu lagi apa aku lupa. Sorry. Jadi sia2 je lah pencacai umno buat demo nak dna, nak dna beberapa minggu lepas ya. Hehehe.. takpe.

Dalam tv3 juga cakap hujah karpal singh bahawa saiful bukhari azlan pembohong adalah berdasarkan kepada spekulasi dan andaian semata2. Ya. ya. Sebenarnya kes ini dibicarakan di mahkamah pun atas andaian juga. Jadi tak pelik kalau sedikit sebanyak andaian karpal singh terselit pada hujah penggulungan nya tadi. Meh aku elobrate kan pada korang apa yang korang perlu tahu.  Tak banyak mana pun. Benda neh tercatit dalam perjalanan kes mahkamah. Kalau rajin baca macam2 sumber korang akan jumpa. Bukan baca utusan je. Aku pun baca utusan juga taw. Aku lebih terbuka dari pencacai umno. Aku baca semua sumber dan bandingkan ia.

1. Dalam satu kenyataan mahkamah oleh doktor dari hkl, doktor tue ada cakap macam neh [lebih kurang okey] dna yang ditemui di dubur saiful boleh jadi datang dari air mani. Maksudnya ada kemungkinan ia datang dari air mani dan ada kemungkinan ia bukan datang dari air mani. Dalam erti kata lain, doktor tak cakap pun ia air mani. Tetapi tv3 tadi cakap dna lelaki y terbukti air mani anwar. Nampak tak? Takpe. Setakat pendengaran aku apa ada hal ye tak? Allah swt maha mendengar. Biar Allah swt je hukum sang pemfitnah.

So bila kemungkinan dna itu bukan berasal dari sumber air mani, jadi apa? Jadi kalau aku amek rambut ko letak kat bontot si saiful then saiful tuduh ko liwat dia, jadilah kes liwat saiful diliwat pencacai umno pula. Heheh..

2. Doktor juga mengatakan kemungkinan berlaku perbuatan liwat berdasarkan kepada pengakuan saiful. Doktor tak boleh bagi bukti klinikal. Kenapa? Bukti klinikal kalau ada bolehlah kita analisis. Tapi takpe. Kenapa takde? Sebab liwat tak wujud. Ia dibicarakan di mahkamah dari awal sampai ke akhir berdasarkan hanya kepada satu kenyataan saiful iaitu "saya diliwat dsai". Bukti tak menyokong langsung statement saiful.

3. Ada pihak yang mempertikaikan kenapa mahkamah buat sidang tertutup apa yang berlaku di kondo tersebut. Sebenarnya ramai yang tak faham. Selain dari dsai, ada 9 lagi individu lain bersama dsai berada di kondo tersebut. Siapakah 9 nama ini? Hanya 2,3 nama sahaja yang terdedah. Yang lain lagi sapa? Dan kenapa tidak dipanggil sebagai saksi? Apa yang anwar meeting kat kondo tue bersama 9 yang lain? Itulah isu sebenarnya yang dsai nak tutup. Bukan isu liwat. Liwat tak wujud. Kenapa dsai nak tutup meeting kat kondo tue? Itu kena tanya dsai. Perkara itu berlaku sebelum 16 september 2009 hadir.

4. Yang neh korang kena rajin kaji sendiri. Ada 7 video kesemuanya. Tonton dan faham sendiri. KBSB selalu buat posting neh dan terangkan dari semasa ke semasa. Tapi posting2 tue hilang lah kena tenggelam ngan posting2 baru. So disini blog lah memainkan peranan untuk simpan balik hujah2 kbsb. Jadi check sini dan fahamkan betul2. Liwat tak memang tak wujud. Tanyalah saiful sendiri kenapa dia sanggup makan karipap selepas diliwat secara paksa? Dia gagal menghayati watak mangsa liwat dengan baik kerana hanya ada 1 kesimpulan sahaja, iaitu dia tidak pernah diliwat. Hanya orang diliwat je tahu perasan orang diliwat. 

Aku takan bodoh2 suruh korang pencacai umno sokong pr. Jangan mimpi. Aku cuma nak korang kaji dan buat penilaian sendiri. Haitt sendiri nak sokong parti apa pun takanlah nak orang lain tentukan pula ye tak? Heh.
Tapi jangan sampai tak reti beza antara yang batil dan haq pula. Sebelum aku out neh, aku nak minta maaf sbb panggil pencacai umno as pencacai kat atas tue. Aku fikir nak tulis penyokong je lebih baik. Nanti2lah esok lusa aku tukar. Heheheh. Jangan marah.

Ameno : Nak makan karipap okeyh.. tapi aku tak kena liwat.. heheheh..


Share this

6 Responses to " Hot : DNA lelaki Y sah milik dsai. "

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...