Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 14 Januari 2011

Erk! Beg sekolah ada logo bn !


Alahai menyemak je lah penyokong2 pr neh. Beg sekolah ada lambang umno dan bn pun mereka bising. Benda neh benda kecik. Meh aku kasi terang kalau korang susah sangat nak faham dalil2 bn neh. Sengal. Tak tentu hala asyik meroyan je.

1. BN cakap tak boleh berpolitik di sekolah. Itu maksudnya korang PR je tak boleh. BN boleh je.

2. BN cakap tak boleh gunakan budak2 sekolah untuk berpolitik. Itu maksudnya PR je tak boleh, BN boleh je.

3. BN cakap budak2 U kena tumpu dan focus kepada pelajaran tak boleh terlibat dalam politik sebab tue ada AUKU. Itu kalau sokong PR, kalau sokong BN takpe, takde masalah pun.

4. BN cakap cikgu2 tak boleh berpolitik nanti jejaskan masa depan pelajar. Itu kalau cikgu2 sokong PR, kalau sokong BN boleh je. Nak buat ceramah pun takpe dalam sekolah.

5. Senang cakap, apa yang BN larang orang lain buat, itu bermaksud orang lain je tak boleh buat. BN boleh buat. Ada faham?

Tak faham? Apsal korang BODOH sangat neh? Adoii.. contohnya ginilah..

BN cakap takboleh makan rasuah ==> korang jgn beri / terima rasuah. Kalau BN takpe.
BN cakap kena jimat cermat ===> korang kena jimat cermat. Kalau BN membazir takpe.
BN cakap kena memupuk semangat perpaduan ===> korang je, kalau BN nak racist bn punya suka.

Begitulah dengan hal2 yang lain. Apa yang BN larang korang buat, memang korang tak boleh buat, tapi kalau BN nak buat dia punya pasal. Undang2 kat malaysia cuma untuk mengawal rakyat malaysia, bukan kawal BN. Dah faham? Dah faham, baguslah. Jom makan kuaci. Heh

Ameno : Kah kah kah.. ayooooooyooooo budak2 mana2 yg rela pakai beg sekolah tue? Mesti budak2 yg tak mampu kan? Kesian yang miskin, kena tipu lagi...

Sumber penuh : sini

Share this

12 Comments to " Erk! Beg sekolah ada logo bn ! "

Tanpa Nama berkata...

terbaik lol

along berkata...

menggugat keamanan negara = menggugat kedudukan bn

Tanpa Nama berkata...

sedeh aku tengok ngan BN.sampai cmni skali dieorg nak hasut fikiran budak2. jom PR tukar BN.

Afiq Taib berkata...

hahahahaha lawak giler. terbaikla ayat cam gi ni. BN sentiasa lawak lol..

Tanpa Nama berkata...

huhu..nih klu bdk2 u yg pakai, nak buat pinjaman klu jumpa YB bwk jek beg ni, tunjuk mesti terus dpt cop sokongan..silap2 terus dpt biasiswa..yahoooo!!!dpt duit free, xyah hutang...

FARISZ@AZ.Com berkata...

Pernah juga terbaca di blog beberapa guru yang dihantar ke sabah serawak.pelajar sekolah rendah diberikan button pin tudung lambang dacing.
Virus Merbahaya Yang Menyerang Harakah Dakwah

Anonymous berkata...

huhu..nih klu bdk2 u yg pakai, nak buat pinjaman klu jumpa YB bwk jek beg ni, tunjuk mesti terus dpt cop sokongan..silap2 terus dpt biasiswa..yahoooo!!!dpt duit free, xyah hutang...

Afiq Taib berkata...

hahahahaha lawak giler. terbaikla ayat cam gi ni. BN sentiasa lawak lol..

along berkata...

menggugat keamanan negara = menggugat kedudukan bn

shaq berkata...

''kenape bn boleh kita x boleh ibu'' kata dak tadika kepada ibunye.

zuladlee berkata...

HAHA bab auku tu paling kelakar, dah terang bin benderanglah lagi auku tu bukan tok BN lol

Tanpa Nama berkata...

lawak giler.... tu yg beg sekolah ada satu lagi pasal inisiatif jalur lebar negara( komputer free ler ...) brand Doromu... admin tlg siasat sikit tender pemberian komputer tu... sebab brand tu cam AYAM jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...