Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 23 Disember 2010

Tiada lagi miskin tegar di bandar! 100% correct from Utusan.

Aku yakin penyokong PR sedang tercekik tulang. Memang tak hairan kalau itu perlakuan dorang. Tapi aku pelik tengok orang umno yang turut sama tercekik tulang gak. Ciss. Biadap. Betul-betul biadap. Inikan berita dari utusan malaysia. Eh silap sebut. Utusan melayu. Eh tersilap lagi. Utusan Umno. So mana mungkin penyokong umno akan tercekik tulang ketika membaca berita ini. Tengok bawah neh ;



Nampak apa yang aku nampak? Aku yakin korang nampak. Woittt.. oiittt apsal ludah-ludah neh? Hak eley.. main ludah-ludah pula korang neh. Tak pepasal je. Terpercik kat pc/laptop korang tue tahu tak? Woitt.. air ludah tue virus. Nanti berjangkit virus plak kat blog aku neh. Ciss

Merajuklah aku. Malas nak tulis panjang-panjang. Pandai-pandailah korang tafsir apa yang aku cuba sampaikan kat artikel neh. Kalau taktahu makan kismis minda banyak-banyak. Heh

Ameno : Ludah penuh kat mulut neh.

Share this

1 Response to " Tiada lagi miskin tegar di bandar! 100% correct from Utusan. "

  1. aku x faham ape yg nk ditafsir lagi. HAHAH.

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...