Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 25 Disember 2010

Nik Aziz, sila mati cepat.

Saya doakan kematian Nik Aziz secepat yang mungkin. Ya. Itulah dia. Sabar dulu. Jangan suka nak tembak melulu macam PDRM tembak arwah aminulrashid dan claimed dia as perompak beb. Ini adalah petikan yang saya amek daripada petikan printscreen yang kat bawah neh. Bukan saya cakap. Tetapi saya cuma petik. Saya ialah tukang petik. Tengok sendiri kalau tak percaya.


Dah tengok? Dah hayati? Dia neh adalah penyokong yang berlawanan dari pihak yang berlawanan. Tak hairan dia marah sangat. Saya walaupun pengampu umno, saya pun terkejut. Tindakan dia sangat terang dan jelas. Niat dia sangat jujur. Entah kan, patut saya rasa terharu, pelik ataupun kasihan saya sendiri pun agak keliru.

Ingin juga nak tanya dia sendiri di sini tapi patut kah?

Ameno : Jangan sampai politik mengawal pertimbangan kita. Ambil yang serdahana sudah. Jangan melebih-lebih benci bhai. Aku pun tak suka najib tetapi aku tak nak doakan dia meninggal cepat bhai. Buat apa? Heh.

Share this

14 Comments to " Nik Aziz, sila mati cepat. "

justme berkata...

adeehhh...ape lah masalah org tu yer...kesian dier!

Tanpa Nama berkata...

tak pe la..bumi tuhan ni x besar..kita menantikan ulama untuk memerintah bumi allah...dia mendoakan supaya cepat mati..sebodoh2 kambing tidak sebodoh beliau yang berkenaan...sedarlah..melayu sudah lama di tipu..

Sokong Ameno berkata...

Bodo pny org..
Die x tw ke hukum dlm islam yg mengatakn haram mendoakan org supaya cpt mati..
dh la sbut alhamdulillah kt hujung tu..
kecik2 dlu cnfirm x g skola agama ni..

Tanpa Nama berkata...

puak2 ketuanan melayulah tu, TGNA selain DSAI yg masih jadi gam PR jika dia tiada kiter rse tak mustahil dgn sikap Hj Hadi PAS keluar dr PR, jom doakan TGNA panjang umor.

STANDARD MESIA

Tanpa Nama berkata...

biasa doa ngtf akan terbalik kat orng tu sndr. nik aziz wak gapo doh ko dia smp bnc sngt? mu nak kata ko pas aku tok kisah mane,tp nik aziz aku pantng

Tanpa Nama berkata...

teroknyer

Tanpa Nama berkata...

teroknyer

Tanpa Nama berkata...

1st ak jmpe org gle cmtuh...ish2 ksian mk bpk dye..

~SyAhIrAh~ berkata...

Tetibe rasa nak lempang je mamat nih! kuang ajaq betui. TGNA tu ulama terkenal, ske2 ht je ckp cmtu. kena sumpah baru tau.

kritik berkata...

wan itu dah sesat broooo....

dia buat artikel tentang hudud, ikut suka ati dia jee...

---
__________
Bila Allah tanya esok, “Kenapa tidak dijalankan hukum yang Aku buat?”. Kita jawablah dengan bijaksana, “Masyarakat masih beriman takliq, ramai yang jahat dan bla..bla..”.

Allah pasti kata, ‘Bijak.. bijak. Inilah khalifah Aku... tertib dan berhalus dalam semua perkara’. (Agaknya, le!)
:::ditulis oleh Wan Zulkhairie Ismael
---

Tanpa Nama berkata...

apalah doa orang mati awal,sekurang2nya amalan TGNA banyak ke arah akhirat,so doalah umur TGNA panjang,kita ni y x pasti lg,kalau mati awal lagi bagus apa sebab entah2 kalau hidup lagi 50 thn ke depan,gheja nk kutuk dan doa pelik2 kat orang...memang betol lah x belajar agama,kalau belajar pun,wat malu ja berstatus pernah belajar agama(ni y nak marah lebih2 ni)

Tanpa Nama berkata...

wan tu xda blog ke?nak tau gak dia tulis apa kat blog dia kalo gitula dia tulis kat fb..

Anonymous berkata...

wan tu xda blog ke?nak tau gak dia tulis apa kat blog dia kalo gitula dia tulis kat fb..

sarah wani berkata...

teroknyer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...