Isnin, 1 Ogos 2016

Laporan Polis Terhadap Individu Sebar Gambar Rosmah "Bermesra" Dengan Sultan Pahang.

Semalam viral di laman facebook tentang perkongsian beberapa gambar tentang Rosmah Mansur yang dikatakan bermesra dengan Sultan Pahang.

Gambar tersebut disebarkan secara meluas dengan pelbagai caption samada menyindir mahupun mengutuk aksi Rosmah Mansur dalam gambar-gambar tersebut.

Ia dirakamkan oleh lensa kamera dalam sambutan rumah terbuka Najib yang diadakan di Pekan, Pahang baru-baru ini. Majlis tersebut dikatakan mencecah kehadiran sehingga 70,000 orang awam.

Berikut adalah gambar2 yang dimaksudkan ;


Susulan dari penyebaran gambar tersebut, Rizal Mansor pegawai khas kepada Rosmah Mansur tampil menjawab kebenaran di sebalik penyebaran gambar2 tersebut.

Berikut penjelasan dari pihak mereka ;


Pacique sebenarnya dah tengok puak2 tu buat fitnah tapi saja tunggu nak tengok sejauh mana dorang sakit hati sangat dgn Isteri PM.. Skang Pacique keluarkan gambar dari angle lain korang tengoklah sendiri..


Yang amik gambar dari belakang tu pun dah tau..

Sila SHARE dan sebarkan kebenaran yang sebenarnya..

- Rizal Mansor.

Susulan dari penyebaran itu juga satu laporan polis telah dibuat bagi menyiasat beberapa individu yang dikaitkan dengan penyebaran gambar tersebut.

Laporan polis ;


Dan jawapan balas dari Rizal Mansor ;


4 individu yang dilapor kepada polis ialah ;

1. Ratu Naga
2. Suara Rakyat
3. Johor Bangkit
4. Hilbert Monteluez

Selain dari 4 individu di atas, ramai sebenarnya yang sebarkan gambar2 tersebut dengan pelbagai jenis ekspresi. Samada marah, sindir, kutuk ataupun menghina. Macam-macam komen ada.

Aku pun ada sebar petik dari page King Jason. Aku punya caption. 

"Ibarat bapa dengan anak kot. 

KAHKAHKAH"

Selepas mendapat maklumat lebih tepat dah dibetulkan dan dengan ini aku meminta maaf pada mana2 pihak yang terkesan dengan penguploadan tidak bertanggungjawab aku itu. Juga kepada mama Rosmah. Jangan la marah titew yew.. 

Hehe.

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...