Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 9 Jun 2016

Akuan Bersumpah Kedua Tarik Balik Tuduhan DR Dicemari Tandatangan Palsu Tersebar.

Ya.

Mula dikesan tersebar sejak malam tadi ;


Selepas tersebar beberapa ketika, di Facebook dan group-group WhatsApp individu yang dikenali dengan nama Azharuddin tampil menjelaskan kekeliruan.

Katanya ;


Terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan TAHNIAH kepada sesiapa jua yang berjaya mencipta UMPAN untuk menarik saya keluar. Misi Anda berjaya.

Yang kedua, Saya Menafikan kewujudan SD Baru yang U-Turn dibuat oleh saya. Namun saya tidaklah begitu kejam, Saya akan membuka peluang kepada sesiapa sahaja yang dapat atau ingin buktikan SD baru itu memang dibuat oleh saya. (Nak tiru tulisan saya, silakan...

Tapi usahlah buruk sangat tulis tu)

Dan yang terakhir, usahlah menggunakan cara jijik sebegini...Cukuplah dengan menipu tandatangan sblm ini, Takkan SD pun nak tipu... Kang tak pasal2 ada Sidang Media baru dengan Pendedahan isi kandungan secara LIVE kandungan Handphone yang mengandungi semua bukti sahih dihadapan MEDIA...

Bukan lagi Screen Shot.....

Sekian,
Azharuddin Othman
Pengatur Cara Bebas

--------------

Terdahulu dalam satu kenyataan media, Mahathir mengakui wujudnya tandatangan palsu dalam Deklarasi Rakyat dan sebanyak 300 ratus ribu tanda-tangan palsu berkenaan telah pun diasingkan atau dialih keluar dari Deklarasi Rakyat.

Yakni, apa yang dikatakan dalam Surat Akuan Bersumpah yang pertama adalah benar.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...