Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 17 Ogos 2015

2 Orang Je Yang Boo Saya - Ahmad Maslan. [Video Inside]

Muka Ahmad Maslan.



Senyum kelat bila di boo dalam mesyuarat UMNO Pontian ketika Muhyiddin berucap. Rakaman di boo disiarkan oleh Malaysiakini dan kini viral di media sosial. Ahmad Maslan sekali lagi menjadi bahan lawak untuk dipersendakan oleh rakyat Malaysia.

Paparan rakaman ;

Ahmad Maslan kena 'boo' di Mesyuarat Umno Bahagian Pontian
Rakaman video, Ahmad Maslan kena 'boo' dalam mesyuarat Umno bahagian Pontian — MiLo SuaM
Posted by MiLo SuaM on Sunday, August 16, 2015

Selepas itu wartawan bertanyakan soalan. Apa respon Ahmad Maslan bila diboo ketika dalam mesyuarat. Ahmad Maslan jawab 2 orang je kan. Muka masa tue dah bengkek. Garu2 kepala yang tah gatal tah tidak. Mungkin dok fikir. Apa aku nak jawab neh. Jawab salah tak jawab salah satgi mesti rakyat dok troll aku lagi neh. Whatdefak la hidup aku. Semua salah.

KAH KAH KAH 

BTW. Jawapan Ahmad Maslan mislead dari realiti. Bukan dua orang je yang boo dia. Suara boo jelas kedengaran dalam dewan. Macam mana kau yakin 2 orang je boo kau dalam ramai2 tue? Muka kau pun aku tengok macam tengah meluat kena boo. Tak nampak macam kau mencari2 siapa yang boo sebab dah memang ramai yang sedang memboo kau kan?

Mengaku je la. Geng2 sendiri pun dah meluat sama lue. Ada harapan dia boleh kalah dalam PRU Pontian neh. Nampak gaya UMNO Johor pun dah berapi dengan dia.

Thanks to Najib. Pecat Muhyiddin menyaksikan Ahmad Maslan semakin ditolak. Ini semua petanda baik kot.

KAH KAH KAH

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...