Selasa, 9 Jun 2015

Najib Kena Troll Kaw2 - Video Mesti Tonton & Sebar.


Seriyus gila dorang troll Najib.

Aku harap Najib tonton video ini.
Baru la dia faham apa yang rakyat fikir tentang dia.
Jangan la asyik syok sendiri saja piem woi.
Darah pahlawan konon.
Darah pahlawan pa dia kalau ajak bincang masalah pun lari.

Dan aku harap geng2 Mahathir khususnya KDC (Kelab Che Det) boleh tunjukkan video berkenaan kepada Mahathir. Mesti Mahathir gelak terbahak-bahak. Lawak gila kot.

Kreatif arh sapa yang buat video neh. Dan tak sabar-sabar pula aku nak tengok sambungan. Macam mana arh dorang dapat idea. Tapi di satu sisi yang lain. Punya la focus nak troll Najib. Sanggup dorang duduk dan berfikir. Kemudian habiskan masa untuk realisasikan idea tersebut. Apa2 pun terbaik arh.

Jom layan video pecah perut kat bawah neh. Lepas tue share laju2. 

KAH KAH KAH

Video ;


Mahathir VS najib (Pokemon)
[Must watch and share]Best pokemon battle of all time .-ShilleNide-For more video:https://www.youtube.com/user/ShilleNide
Posted by Politicalgags on Tuesday, June 9, 2015

Klik sini jika video gagal load.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...